استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1404/02/04
الهام حکیمی راد
علوم تربیتی و روانشناسی / روانشناسی
دروس ارائه شده نیمسال جاری
نام درس | واحد | زمان ارائه درس | ترم |
---|---|---|---|
روانشناسی تحولی 2 | 2 | هر هفته، يكشنبه ، 08:00-10:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 |
روانشناسی افراد با نیازهای خاص 2 | 2 | هر هفته، پنجشنبه ، 13:00-15:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 |
پژوهش (عملی - انفرادی) در روانشناسی | 3 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 | |
روان شناسی کودکان با نیازهای ویژه 2 | 2 | هر هفته، شنبه ، 10:00-12:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 |
روان شناسی کودکان با نیازهای ویژه 2 | 2 | هر هفته، شنبه ، 08:00-10:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 |
توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه | 2 | هر هفته، پنجشنبه ، 08:00-12:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 |
مشاوره با افراد دارای ناتوانی های یادگیری | 2 | هر هفته، سهشنبه ، 10:00-12:00، هر هفته، يكشنبه ، 16:00-17:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 |
روان شناسی کودکان استثنایی | 3 | هر هفته، دوشنبه ، 08:00-10:00، هر هفته، سهشنبه ، 15:00-17:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 |
سازگاری کودک با آموزشگاه | 1 | هر هفته، يكشنبه ، 13:00-15:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 |
دروس ارائه شده قبلی
- آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان
- آشنایی با اختلالات یادگیری و روش های درمان آن
- آموزش و پرورش کودکان استثنائی
- بازی درمانی
- بهداشت روانی کودکان استثنایی و خانواده در زمینه پیشگیری از تولد کودکان عقب مانده
- تاریخ و مکاتب روانشناسی و نقد آن
- تشخیص و درمان اختلالات یادگیری
- توانبخشی افراد با نیاز های خاص
- خدمات مشورتی مدرسه
- روان شناسی تدریس به کودکان نابینا
- روان شناسی تدریس به کودکان ناشنوا
- روان شناسی تربیتی
- روان شناسی حقوق کودک و نوجوان
- روان شناسی رشد شناختی
- روان شناسی عمومی
- روان شناسی عمومی (2)
- روان شناسی و آموزش و پرورش افراد استثنایی
- روان شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه
- روان شناسی کودکان استثنایی
- روان شناسی کودکان با نیازهای ویژه 1
- روان شناسی کودکان با نیازهای ویژه 2
- روان شناسی کودکان عقب مانده و روشهای آموزش آنها
- روانشناسی افراد با نیازهای خاص 1
- روانشناسی افراد با نیازهای خاص 2
- روانشناسی تحولی 1
- روانشناسی تحولی 2
- روانشناسی شخصیت
- روش های روان درمانی در کودکان و نوجوانان
- روش های مصاحبه و گزارش نویسی
- سازگاری کودک با آموزشگاه
- شخصیت (نظریه ها و مفاهیم)
- مباحث اساسی در روانشناسی 2
- مبانی روانشناسی ـ مفاهیم اساسی
- مشاوره توانبخشی افراد با نیاز های خاص
- ناتوانائی های یادگیری
- پژوهش (عملی - انفرادی) در روانشناسی
- پژوهش عملی - انفرادی در روانشناسی بالینی (1)
- پژوهش عملی - انفرادی در روانشناسی بالینی (2)
- پژوهش های عملی - انفرادی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (1)
- پژوهش های عملی - انفرادی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (2)
- کاربرد نظریه های تحولی