Faculty Profile

حمیدرضا پوراعتماد

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/17

حمیدرضا پوراعتماد

علوم تربیتی و روان‌شناسی / روان‌شناسی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. همبسته های رفتاری و الکتروفیزیولوژیک مولفه های همیاری در نمونه ی ایرانی: مقایسه پردازش های شهودی و تاملی
    علی محمد میرآقائی 1401
  2. نقش توجه بینایی- فضایی و عملکرد گذرگاه مگنوسلولار در نارساخوانی کاربردهای توانبخشی
    لیلا ابراهیمی 1400
  3. طراحی و بررسی اثربخشی برنامه مدیریت رفتاری مادران کودکان سنین پیش دبستانی دارای اختلال طیف اتیسم مبتنی بر فرهنگ ایرانی
    بهاره اسکندری 1400
  4. مدلسازی محاسباتی اثر متغیرهای میدان ادراکی بر مکانیسم ادراک پردازش دیداری کل/جزء
    زهرا رضوانی کاشانی 1399
  5. مفهوم پردازی شناختی نشانه‌های اضطرابی کودکان دارای اختلال اتیسم و عادی: تفاوت یا تشابه
    سمانه بهزادپور 1399
  6. بررس اثرات اکسی توسین و غنی سازی محیط بر روی رفتارهای شبه اتیسم القاء شده با جداسازی از مادر و تغییرات پلاستی سیتی مرتبط با هیپوکامپ در موش های صحرایی نر
    منیره منصوری 1399
  7. اولویت رفتارهای اضافه بر کمبودهای رفتاری در طرح درمان کودکان دارای اختلال طیف اتیسم (تدوین و کارآزمایی برنامه خانواده محور مدیریت رفتارهای اضافه اتیسم)
    اسماعیل شیری 1398
  8. ویژگی های رفتاری، نوروسایکولوژی و نوروفیزیولوژی در زیرگروه های اختلال بیش فعالی و کاستی توجه
    محمد رستمی گنجینه کتاب 1398
  9. تغییرات رفتاری و الکتروفیزیولوژیک همبسته با مداخله جیره عاطفی در خردسالان با علائم اتیسم در معرض دایه گری دیجیتالی
    سعید صادقی 1398
  10. تعیین مولفه های موثر فضای ارتباط خانوادگی در درمان کودکان مبتلا به اتیسم
    صنم باقریان خسروشاهی 1394
  11. باورها و حالت فراشناختی، بازدارنده یا تسهیل کننده ی نگرانی و خود تنظیمی تحصیلی
    محمدحسین سالاری فر 1391
  12. ساختار عاملی و مدلی برای احساس تنهایی در دانشجویان
    سوسن رحیم زاده 1390
  13. بررسی مولفه ها و پیش بینی کننده های بی حوصلگی در نوجوانان
    علی فرهادی 1389

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی تغییرات رفتاری، بافتی و بیان ژن tlr4, tnfrsfla و tnfrsf3 در نسل دوم مدل حیوانی رت اوتیستیک القا شده به روش جداسازی از مادر
    نگین احمدی جزی 1403
  2. تاثیر نوروفیدبک فرکانس بسیار پایین بر شدت علائم اتیسم و توجه انتخابی و آنتروپی سیگنال های مغزی
    فاطمه صمدخواه 1402
  3. تعیین اثر تعدیل کنندگی توجه دیداری-فضایی و توجه شنیداری - فضایی بر رابطه بین مهارت های خواندن و مهارت واج شناختی در دانش آموزان پسر با تحول عادی 7 تا 9 ساله شهر قم
    سارا پزشکی 1402
  4. تاثیر استفاده افراطی از وسایل دیجیتال بر توجه اجتماعی و انگیزه اجتماعی کودکان
    فریال اشجع 1402
  5. رگه‌های اتیستیک و باز شناخت حالات چهره‌ای درد: کنترل نقش ناگویی هیجانی
    حمیده مسلمان نژاد 1401
  6. تاثیر نوروفیدبک آی ال اف بر توجه و کنش های اجرایی در کودکان اتیستیک
    سارا رضائی علی آباد 1401
  7. تاثیر توانبخشی مبتنی بر مهارت فرشبافی بر کارکرد های شناختی، هیجان و کیفیت زندگی نوجوانان دارای اتیسم
    وحید ثانی 1401
  8. شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی برنامه جیره عاطفی
    سیده مونا سبزواری 1401
  9. بررسی رشدی پردازش زمانی دیداری-شنیداری در کودکان نارساخوان و تحول عادی: نگاهی از دید مدلسازی شناختی
    سجاد اعلمی 1400
  10. اثربخشی بسته مداخلاتی از راه دور مبتنی بر درمان تعامل والد- کودک بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان اتیستیک با کنش وری بالا و میزان رضایت والدین از درمان
    سالومه ابطحی 1400
  11. بررسی تاثیر آموزش سواد رسانه ای در مقایسه با میزان توانایی های شناختی و شناخت اجتماعی نوجوانان در نحوه ی تعامل ایشان با رسانه های نوین
    علیرضا عظیم پور 1400
  12. بررسی نقش قشر آهیانه‌ای خلفی در ادراک کل‌نگر و جزنگر در چهره‌های ترکیبی: مطالعه تحریک مغناطیسی فراجمجمه‌ای
    حانیه صیادی 1400
  13. بررسی نگرش والدین و معلمان نسبت به آموزش فراگیر دانش آموزان دبستانی دارای اتیسم در مدارس عادی شهرستان تهران
    سیده ندا اسماعیل زاده کنف گورابی 1400
  14. تعیین ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی نیمرخ مهارت های اجتماعی اتیسم و پرسشنامه تنظیم هیجان و مهارتهای اجتماعی
    الهام امینی 1400
  15. تاثیر آماده سازی ادراکی کل گرا بر ارتباط چشمی کودکان اتیستیک
    فراز کاسب داننده 1400
  16. استفاده مفرط از وسایل دیجیتال و رابطه آن با سرعت جابجایی توجه با رصد تغییرات الکتروفیزیولوژیکی مغز کودکان
    علی اکبر محمدزاده 1398
  17. بررسی اثر مولفه های تکرار شونده تصویر بر ادراک زیبایی بصری در جریان رشد
    صالح طباطبایی 1397
  18. بررسی اثر فعال سازی بر سوء گیری ادراکی کودکان اتیستیک
    مژده خنجری میانه 1397
  19. مقایسه اثربخشی مداخله حضوری و تلفنی برنامه حرکتی اسپارک بر مهارت های ادراکی حرکتی کودکان همراه با اختلال طیف اتیسم
    لوئیزا اقدسی 1396
  20. تاثیر حساسیت مادرانه بر مشارکت مادر در درمان و نشانه های اوتیسم
    مهدیه قربانی 1396
  21. اثر برنامه غلبه بر دایه گری دیجیتالی بر علائم اوتیستیک کودکان در معرض دایه گری دیجیتالی
    یاسمین رحمتی 1396
  22. اثربخشی مداخله آموزش استراتژی ادراکی کل گرا بر کاهش ضعف انسجام مرکزی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم
    گلنوش سرور 1395
  23. استفاده از روش واقعیت مجازی برای ارزیابی کارکردهای اجرایی در کودکان و نوجوانان
    الهام اسکندری 1394
  24. بررسی اثربخشی برنامه تقویت انتقال توجه بر انعطاف پذیری رفتاری و شناختی در کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا
    سیما صنیعی منفرد 1394
  25. ساخت و تعیین اثربخشی بسته آموزشی تقویت مهارتهای اجتماعی نوجوانان با اختلال اتیسم با عملکرد بالا
    سعید صادقی 1394
  26. بررسی اثر بخشی توانبخشی مگنوسلولار بر بهبود مشکلات خواندن
    لیلا ابراهیمی 1394
  27. اثر بخشی آموزش برنامه "وقت بازی ما" بر خود اثرمندی و استرس مادران و همگامی دو جانبه و رابطه بین مادران و کودکان و شدت علایم کودکان مبتلا به اتیسم
    زهرا نیک رو 1393
  28. اثربخشی راهبردهای مداخله ای سبک های پردازش حسی مبتنی بر الگوی دان؛ بر کاهش علایم اتیسم کودکان اتیستیک، خودکارآمدی والدگری و رابطه والد کودک
    بهاره اسکندری 1393
  29. مقایسه الگوی حرکات چشم کودکان عادی و کودکان مبتلا به اتیسم
    سبا امیرهفته ران 1393
  30. ساخت و اجرای برنامه هوشمند رایانه ای آموزش درک هیجانات چهره بر کودکان دارای اختلالات طیف اتیسم
    پگاه پورگلدوز 1393
  31. بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ارزیابی تحول مهارت های ارتباطی (پاتماII)
    زینب حبیبی پور 1393
  32. بررسی سیر تحول تئوری ذهن در نمونه ای از کودکان ایرانی
    فاطمه ربیعی 1392
  33. بررسی مقایسه ای عملکرد گذرگاهی شبکیه-قشری MAGNI وPARVO در کودکان مبتلا به اختلال نارسا خوانی و کودکان عادی
    خزر احمدی 1392
  34. ارتباط بین مهارت های خواندن با عملکرد دستگاه مگنوسلولار و آگاهی واج شناختی در کودکان مبتلا به مشکلات خواندن
    هومن بخشعلی زاده 1391
  35. گسترش آزمون ارزیابی توانایی خواندن فارسی و ویژگی های روانسنجی آن(APRA)
    مصطفی ولی پور 1391
  36. اثر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (TDCS) کرتکس پیش پیشانی پشتی جانبی (DLPFC)در قضاوت اخلاقی
    فاطمه کشوری 1390
  37. تاثیر نارسایی کارکردهای بنیانی پایه بر مشکلات خواندن
    سیده سارا آقائی ثابت 1390
  38. اثر بخشی درمان تعامل والد-کودک بر رابطه والد-کودک و خود کارآمدی والدگری والدین کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با کنش وری بالا
    آتناسادات مهاجری 1390
  39. بهبود توانایی توجه اشتراکی کودکان مبتلا به طیف اختلالات اتیسم از طریق آموزش والد
    شیرین ارمغان 1390
  40. مقایسه کیفیت زندگی والدین کودکان دارای طیف اختلال های اتیسم و کودکان دارای سندرم دان و پیش بینی کننده های اصلی آن
    یزدان کاکائی 1390
  41. اثر بخشی روشهای یکپارچگی حسی -حرکتی بر خام حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیر کلامی
    فروغ محمدیان 1388
  42. اثر بخشی برنامه تعامل والد -کودک بر مشکلات رفتاری و هیجان کودکان مبتلا به اتیسم کنشوری بالا و کاهش استرس والدگری مادران
    عبدالرضا حاتم زاده دهبنه 1388
  43. یادگیری توالی حرکتی صریح و ضمنی در دانش آموزان ابتدایی مبتلا به نارسا خوانی و عادی
    عیسی حکمتی حسین آباد 1388
  44. تاثیر مداخله های روانشناختی-آموزشی مهارتهای حل مسئله -جراتمندی و حرمت خود برهوش هیجانی
    مهرداد اکبری 1386
  45. بررسی اثر بخشی برنامه گروهی فرزند پروری مثبت بر استرس والد گری مادران کودکان 10-4 سال مبتلا به اختلال بیش فعالی / کمبود توجه
    مهدیه روشن بین 1385