استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/29
محبوبه عارفی
علوم تربیتی و روانشناسی / علوم تربیتی
رساله های دکتری
-
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاق دینی بر اساس دیدگاههای امام محمد غزالی
علی مهدیخانی 1403 -
طراحی الگوی انتقال یادگیری در برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان
علیرضا فراهانی 1402 -
آسیب شناسی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته زیست شناسی دانشگاه تعلیم و تربیت شهر کابل و ارائه راهنمای مطلوب برنامه درسی آن.
وحیدالله عبدالرحیم زی 1402 -
آسیب شناسی برنامه درسی آموزش علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام
رضا دادفر 1402 -
ارزشیابی کیفی-توصیفی دوره ابتدایی در تجربه ی زیسته شرکای برنامه درسی
حسن رجبی 1401 -
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی بهسازی معلمان دوره ابتدایی ایران
محسن عبدالهی 1401 -
دانش مورد نیاز آموزشگران ریاضی معلمان ابتدایی با تمرکز بر موضوع ضرب و تقسیم کسرها
کبری بهاءلوهوره 1401 -
آسیب شناسی نظام بازنگری برنامه درسی در آموزش عالی ایران
طاهره ظفری پور 1400 -
فهم تجربه زیسته دانش آموزان دو زبانه (بلوچی زبان) از آموزش به زبان فارسی و دلالت های آن در طراحی برنامه درسی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران
جواد جهاندیده 1400 -
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی فنی حرفه ای دوره متوسطه مبتنی بر اصول تربیت منش
یعقوب محمودی حکمت 1399 -
طراحی الگوی بهینه سازی برنامه درسی رشته علوم تربیتی مبتنی بررویکرد کارآفرینی
عبدالعارف شجاعی 1398 -
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش زبان خارجی عمومی در نظام آموزش عالی ایران
محسن چناری 1398 -
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران
عباس پورسلیم 1397 -
تبیین جایگاه نظریه های تربیتی در تجربه معلمی معلمان ابتدایی
نجمه سلطانی نژاد 1397 -
ارائه الگوی سیاستگذاری توسعه فناوری اطلاعات در آموزش عالی ایران
محمد خادمی کله لو 1396 -
طراحی الگوی برنامه درسی دانشجو معلمان مراکز تربیت معلم خاص دانش آموزان اتیسم
زهرا عیوضی 1396 -
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران
فاطمه غلامی 1396 -
برنامه آموزشی مبتنی بر شایستگی در چارچوب نظام ملی نوآوری مطالعه موردی کارشناسی فناوری اطلاعات
فرهاد ابراهیم آبادی 1396 -
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مهارت نوشتن دانش آموزان کم شنوا در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران
اعظم شریفی 1395 -
مدل مفهومی برنامه درسی بررویکرد ریبایی شناختی
داود طهماسب زاده شیخلار 1393 -
طراحی الگوی ممیزی کیفیت و امکان سنجی اجرای آن در نظام دانشگاهی ایران
رضا محمدی سیدشکری 1392 -
مدل توسعه حرفه ای معلمان مراکز تربیت معلم
مرتضی طاهری 1391
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
شناسایی میزان استفاده از اصول ادبیات کودک در کتاب های درسی دوره اول ابتدایی (پایه اول، پایه دوم، پایه سوم)
فاطمه دادگر 1403 -
بررسی تجارب زیسته معلمان ابتدایی ناحیه شش اصفهان از ارزشیابی توصیفی
محمدحسین ایروانی 1403 -
بررسی میزان کاربرد اصول رواشناسی مثبت گرا در برنامه درسی آموزش دوره دوم ابتدایی از منظر معلمان ناحیه 2 شهر خرم آباد
علی میر 1403 -
برنامه درسی زیست شده دانش آموزان پایه 12 دبیرستان حلی 1 ( سمپاد) شهر تهران
سعیده عارفی 1402 -
بررسی برنامه درسی پنهان درس کار و فناوری پایه نهم دوره اول متوسطه و عوامل موثر بر آن از دیدگاه دبیران و دانش آموزان
رقیه کرمی 1402 -
بررسی اثر بخشی برنامه درسی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان از نظر اساتید و دانش آموختگان این دانشگاه بر اساس الگوی اثر بخشی کرک پاتریک
مریم صحرائی 1401 -
بررسی اثربخشی بازی های آموزشی متناسب با اهداف ریاضی پایه سوم دوره ابتدایی
زهرا ادیب قلعه 1401 -
بررسی اثربخشی و چالش های برنامه درسی اجرا شده درس هنر دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی منطقه 14 شهر تهران
نفیسه رهبری نیک 1401 -
آسیب شناسی کاربرد آموزش مجازی در برنامه درسی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان و کارشناسان استان البرز
مهتاب خمیس آبادی 1401 -
چالش های آموزش مجازی (شاد) در برنامه درسی پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر ایذه
محمد محمودی ده کهنه 1401 -
بررسی میزان اثر بخشی روش یادگیری همیارانه در اموزش مجازی درس زبان انگلیسی دانش آموزان دختر پایه هفتم دوره اول متوسطه شهر تهران
امیر عزیزی پور 1400 -
بررسی اثربخشی درس پژوهی در مدارس ابتدایی ناحیه یک و دو شهر شیراز
سمیرا فرازی 1400 -
بررسی نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران نسبت به شاخص های برابری جنسیتی در نظام آموزش عالی ایران
فاطمه ذبیحی 1400 -
بررسی اثربخشی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه های درسی آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی
حدیث امینیان نصرآبادی 1400 -
امکان¬سنجی به کارگیری آموزش الکترونیکی ترکیبی غیرهمزمان در یادگیری زبان انگلیسی (از دیدگاه دبیران زبان انگلیسی مدارس متوسطه دوره اول شهرستان آباده)
سحر مسعودی 1399 -
نقش فناوری اطلاعات در یادگیری درس ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه آموزگاران شهرستان پاکدشت
لیلا آل حسن 1398 -
شناسایی نگرش معلمان ابتدایی مدارس هوشمند در رابطه با استفاده از فناوری های آموزشی در برنامه درسی (منطقه 15 شهر تهران)
زهرا اکبری بین کلائی 1398 -
بررسی نقش برنامه های درسی دوره کارشناسی رشته های علوم اجتماعی و رفتاری در پرورش قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی.
پریسا نوری 1397 -
امکان سنجی آموزش از طریق تلفن همراه در دانشگاههای دولتی از منظر اعضاء هیات علمی دانشگاه همدان
معصومه جدی زاهد 1396 -
بررسی همخوانی برنامه درسی قصد شده و اجرا شده درس تفکر و پژوهش پایه ششم مدارس ابتدایی پسرانه شهرستان بهارستان
هاجر بهرامی شاه بکندی 1396 -
نگرش معلمان ابتدایی (پایه اول ناحیه دو سنندج) نسبت به تغییر برنامه درسی پایه اول دوره ابتدایی
سعدی گل سرخی 1396 -
بررسی نقش برنامه درسی دوره ابتدایی در شکل گیری خلاقیت دانش آموزان دختر ابتدایی مدارس غیر انتفاعی منطقه 6 تهران از نظر معلمان آن مدارس
هاجر عقیلی 1395 -
بررسی اثربخشی برنامه درسی پیش دبستانی مهارت های اجتماعی نوآموزان دختر مراکز پیش دبستانی شهرستان ابهر از دیدگاه مربیان و والدین
پریسا زینلی 1395 -
بررسی جایگاه مولفه های مهارت های زندگی در محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی مقطع دبستان در سال تحصیلی 95-94
بهزاد براهوئی 1395 -
بررسی دیدگاه معلمان دوره ابتدایی (پایه چهارم) درباره استفاده از مولفه های هنر در محتوای برنامه درسی و تاثیر آن در یادگیری دانش آموزان
فائزه افخمی قادی 1394 -
بررسی اثربخشی مدارس هوشمند از دیدگاه کلیه دبیران دبیرستان های دخترانه هوشمند شهر تهران
فاطمه اشرف 1394 -
امکان سنجی بین المللی شدن دانشگاه های دولتی شهر تهران
علی عزیزی 1394 -
عوامل موثر بر تقاضای اجتماعی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
مصطفی سروش 1393 -
بررسی اثربخشی دوره های ضمن خدمت آموزش زبان انگلیسی در شرکت صنایع نفت
آرزو نوروزپور ابیازنی 1393 -
شناسایی سبک های یادگیری و تدریس مدرسین و میزان شباهت آن با سبک یادگیری طلاب دوره عالی حوزه های علمیه خواهران شهر تهران
اکرم حمیدی نصرآباد 1393 -
بررسی وضعیت بالندگی اعضای هیات علمی دانشگاه های دولتی ،آزادو پیام نور استان اردبیل
مهناز احمدی شاعرلر 1392 -
ارزشیابی برنامه درسی هدیه های آسمانی دوره ششم ابتدایی استان قزوین از دیدگاه معلمان
فاطمه رجب پورسواری 1392 -
بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تایباد براساس مدل سروکوال از دیدگاه دانشجویان
داود توسلی 1392 -
آسیب شناسی تحصیل همزمان از دیدگاه اساتید و دانشجویان دو رشته ای
طاهره افشاری 1392 -
بررسی اثربخشی رشته کارآفرینی در ایجاد صلاحیت های اشتغال از دیدگاه دانشجویان دانشگاه های تهران و شهید بهشتی در سال تحصیلی 92-91
ربابه صنعتی 1392 -
اثربخشی ارزشیابی توصیفی از دیدگاه والدین دانش آموزان و معلمان مدارس ابتدایی شهرستان بابلسر در سال تحصیلی91-90
صدیقه کاظم پور 1392 -
ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید بر مبنای مدل تعالی سازمانی efqm
محمد خادمی کله لو 1392 -
بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت (دورکاری) وزارت امور اقتصادی و دارایی شهر تهران
مریم عبدالوند 1391 -
بررسی اثربخشی دوره های آموزشی الکترونیکی مبارزه با پولشوئی کارکنان بانک انصار شهر تهران براساس الگوی رودریک سیمز
زینب وزیری 1391 -
بررسی میزان تناسب محتوای کتاب تاریخ ایران و جهان سال سوم دبیرستان با معیارهای انتخاب و سازندگی محتوا از دیدگاه دبیران درس تاریخ(برحسب جنسیت ، رشته تحصیلی و سابقه خدمت) و دانش آموزان دختر وپسر شهرستان تویسرکان در سال تحصیلی91-90
زینب یوسفی 1391 -
نیازسنجی آموزشی قضات شهر بوشهر با استفاده از ابزار استاندارد مهارت(مدل شایستگی)
انسیه بحرینی 1391 -
بررسی میزان برخورداری دانش آموزان دبیرستانهای دولتی شهر یزد از ویژگی های شهروند جهانی
اعظم طالبی چاهوکی 1391 -
بررسی تناسب محتوای کتب فارسی دره ابتدایی ویژه کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر با توانایی ذهنی آنان از دیدگاه معلمان ( پنج پایه) شهر زنجان سال90-89
فاطمه بهرامی 1391 -
بررسی کیفیت رشته روانشناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی تهران بر اساس مدل های Kano وQFD
خلیل زندی گمه دره 1390 -
ارزیابی درونی گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان
معصومه پیشدادیان 1390 -
بررسی برنامه درسی انشا از دیدگاه معلمان و دانش آموزان مقطع راهنمایی تحصیلی در سال 90-89
نرگس ولایتی 1390 -
آسیب شناسی برنامه درسی هنر از نظر معلمان مدارس ابتدایی شهرستان نور
لیلا لطفی 1390 -
بررسی تفکر انتقادی و رابطه آن با فرایند تصمیم گیری دانشجو معلمان دانشکده های علوم انسانی،فنی و مهندسی و علوم پایه دانشگاه شهید رجایی
ابوذر حسام پور 1390 -
رابطه سبک های یادگیری و خودکارآمدی در دانشجویان دوره کارشناسی گروه های تحصیلی ( علوم انسانی،فنی _مهندسی وعلوم پایه) دانشگاه شهید بهشتی
معصومه غیبی 1389 -
بررسی نقش شیوه تدریس معلمان در رابطه با شکل گیری نگرش علمی در دانش آموزان مدارس دخترانه در مناطق چهارگانه شهر تهران در سال تحصیلی 89-88
فرشیده فتحی هفشجانی 1389 -
آسیب شناسی و اثربخشی رشته های میان رشته ای علوم انسانی از دیدگاه دانشجویان ارشد دانشگاه های تربیت مدرس و الزهرا
سمیه امیری 1389 -
بررسی نظرات معلمان مدارس دولتی ابتدایی دخترانه شهر تهران در مورد حذف معلمان راهنما در سال تحصیلی 89-88
عطیه ستوده حقیقی فرد 1389 -
بررسی شیوه های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه لرستان
مسعود ندری 1389 -
نیاز سنجی آموزشی مربیان پیش از دبستان شهر اراک از دیدگاه خودشان در سال تحصیلی 88-87
مریم رحمتی 1389 -
بررسی چگونگی اجرای روشهای تدریس پیش بینی شده در راهنمای تدریس علوم پایه سوم دبستان و نظرات معلمان این پایه در مدارس دخترانه دولتی شهر گرگان پیرامون آن در سال تحصیلی 86 - 1385
راضیه محمدی 1386 -
بررسی برنامه های درسی پیش دبستانی در سازمان بهزیستی شهر تهران بر اساس برنامه ونیتاکول سال 1384
طلوع کریمی 1385