استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/10/27
مسعود شریفی
علوم تربیتی و روانشناسی / روانشناسی
دروس ارائه شده نیمسال جاری
نام درس | واحد | زمان ارائه درس | ترم |
---|---|---|---|
روانشناسی یادگیری | 2 | هر هفته، سهشنبه، 15:00-17:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
روان شناسی شناختی پیشرفته | 2 | هر هفته، يكشنبه، 08:00-10:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
روان شناسی عمومی پیشرفته | 3 | هر هفته، شنبه، 08:00-10:00، هر هفته، شنبه، 15:00-17:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
روان شناسی شناختی در آموزش | 2 | هر هفته، شنبه، 10:00-12:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
دروس ارائه شده قبلی
- اختلالات یادگیری
- اختلالات تکلم و گفتار درمانی
- اختلالات یادگیری
- اختلالات یادگیری
- تشخیص و درمان اختلالات یادگیری
- تفکر و زبان
- راهنمایی و مشاوره شغلی
- روان شناسی تربیتی
- روان شناسی تفاوت های فردی
- روان شناسی رشد (کودکی) 1
- روان شناسی شناختی در آموزش
- روان شناسی شناختی پیشرفته
- روان شناسی شناختی پیشرفته 1
- روان شناسی عمومی
- روان شناسی عمومی پیشرفته
- روان شناسی هوش و تفکر
- روان شناسی کودکان تیزهوش و روشهای آموزش آنها
- روان شناسی کودکان ناسازگار
- روان شناسی یادگیری (نظریه ها و مفاهیم)
- روان شناسی یادگیری و آموزش
- روان شناسی یادگیری وتفکر
- روانشناسی تربیتی
- روانشناسی شخصیت
- روانشناسی صنعتی
- روانشناسی کار
- روانشناسی یادگیری
- روانشناسی یادگیری
- روشهای آموزش
- زبان و شناخت
- سمینار مسائل کودکان استثنایی در جهان و ایران
- مباحث اساسی در روانشناسی 1
- مباحث اساسی در روانشناسی 2
- مبانی روانشناختی و اجتماعی در برنامه ریزی درسی
- مسائل نوجوانان و جوانان
- مکتب های روانشناسی
- ناتوانائی های یادگیری
- نظریه ها و روشهای آموزش
- نظریه ها و کاربرد آزمونهای شناختی (هوش و استعداد و تشخیص محدودیتهای ذهنی)
- نظریه های یادگیری و الگوهای تدریس
- نظریه های یادگیری کاربردی
- پژوهش (عملی - انفرادی) در روانشناسی
- پژوهش عملی - انفرادی در روانشناسی بالینی (1)
- پژوهش عملی - انفرادی در روانشناسی بالینی (2)
- پژوهش های عملی - انفرادی در روان شناسی بالینی
- پژوهش های عملی - انفرادی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (1)
- پژوهش های عملی - انفرادی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (2)
- پژوهشهای عملی ـ انفرادی (در روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی)
- کاربرد آزمون های تشخیصی در کودکان و نوجوانان
- کاربرد مقدماتی روش های تشخیص بالینی (آزمون های هوش و استعداد آزمون های عینی فرافکن و مصاحبه تشخیص)