Faculty Profile

محمد قهرمانی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

محمد قهرمانی

علوم تربیتی و روان‌شناسی / علوم تربیتی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. تحلیل دینامیکی مولفه های حکمرانی خوب در ساختار آموزش عالی ایران
    ماریا قربانیان 1402
  2. طراحی الگوی مدیریت کارآفرینانه مدارس (مطالعه موردی مدارس متوسطه استان مازندران)
    سجاد میرزا آقائی سرحمامی 1402
  3. طراحی الگوی توسعه اشتغال پذیری فارغ التحصیلان کارشناسی علوم رفتاری دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی)
    مرتضی فرنگ 1401
  4. طراحی و اعتبارسنجی الگوی اجتماعات یادگیری حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان
    ساسان رستمی 1401
  5. طراحی الگوی تعالی نظام دانشگاهی با تاکید بر بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (مورد مطالعه. دانشگاههای جامع دولتی شهر تهران)
    محبوبه جمشیدی کوهساری 1399
  6. طراحی الگوی صلاحیت های حرفه ای مدیران مراکز پیش دبستانی
    مینا نجفی 1397
  7. بررسی وضعیت موجود و تدوین الگوی مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه های برتر ایران
    عباس رمضانی 1397
  8. طراحی الگوی ارزشیابی اثر پژوهش های کاربردی در حوزه مدیریت
    امیر بابااکبری ساری 1396
  9. تبیین الگوی قراردادهای روانشناختی اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی
    مهدی وفائی زاده 1395
  10. مطالعه،تدوین و اعتباریابی الگوی تحلیلی وضعیت موجود نظام آموزش و توسعه سازمان های ایرانی
    محمد عموزادمهدیرجی 1395
  11. تدوین الگوی مستندسازی تجربیات سازمانی روسای دانشگاههای دولتی کشور
    اصغر زمانی 1394
  12. شناسایی و بررسی موانع تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در رشته های علوم پایه دانشگاه های تهران
    منصور پرندی 1394
  13. ارایه مدلی برای تبیین فساد در مدارس دولتی ایران
    محمد آتشک ممان 1394
  14. طراحی الگوی تضمین کیفیت دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های تهران
    روح اله مهدیون 1391
  15. راهکارهای ارتقای جایگاه پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری در تقویت تعاملات دولت ، دانشگاه و صنعت
    محمدعلی نعمتی 1389

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی نظرات نو معلمان در رابطه با کارآمدی و اثربخشی تدریس اساتید دانشگاه فرهنگیان
    سپهر نامی 1402
  2. امکان سنجی انتقال پارادایم از آموزش به یادگیری در دوره ابتدایی
    فاطمه یوسفی 1402
  3. تبیین ضرورتها و الزامات کاربست زیست بوم(اکوسیستم) نوآوری باز در تحقق کارکردهای دانشگاه
    شادی رقابی غلامی 1402
  4. ارائه الگوی جامع ارزشیابی عملکرد مدارس منتخب غیردولتی متوسطه شهر تهران
    زری منوریان 1402
  5. شناسائی و تعیین مسئولیت اجتماعی مدرسه و ارائه راه حل های پیشنهادی و اجرائی
    رقیه عیدی شیرینبلاغ 1401
  6. شناسایی زمینه ها و اصول کاربرد تکنیک میکرولرنینگ در آموزش و توسعه کارکنان
    مریم محمودی 1401
  7. آسیب شناسی آموزش های ضمن خدمت معلمان منطقه 12 تهران مورد مطالعه . رشته علوم تربیتی گرایش دبستان و پیش دبستان
    زهرا کوچکی 1400
  8. ارزیابی اخلاق حرفه ای کارشناسان آموزش از دیدگاه دانشجویان، اعضاء هیات علمی و کارشناسان آموزش دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی
    بهنوش بهرامی 1400
  9. بررسی نقش آموزش عالی (نظام دانشگاهی)در تبیت و تامین منابع انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش کشور (وضعیت موجود/وضعیت مطلوب)
    شهرام احمدی 1400
  10. رابطه رفتار شهروندی سازمانی با توسعه حرفه ای دبیران خوانسار
    مرضیه خواجه کریمی 1399
  11. بررسی ارتباط بین جو یادگیری و چابکی سازمانی در بین مدیران و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان
    کاوان مظفری 1399
  12. شناسایی شایستگی های حرفه ای مورد نیاز برای اشتغال موثر در بخش آموزش و توسعه سازمان های تولیدی و خدماتی
    پریناز جوانمردجاریحانی 1398
  13. ارائه الگوی نوآوری در موسسات آموزشی، مبتنی بر تحلیل تجربیات موفق موسسات آموزشی نوآور
    مرتضی پرهیزکار 1398
  14. بررسی استقلال دانشگاهی در دانشگاه¬های دولتی ایران و ارائه راهکار های توسعه آن
    محمد رنجبری 1397
  15. بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی تهران
    محمد رحیمی 1396
  16. شناسایی و ارزیابی مولفه های شایستگی روسای دانشکده های دانشگاه شهید بهشتی
    منیر شکرگزار 1396
  17. مطالعه نقش میانجی فرهنگ سازمانی در تبیین ارتباط بین آموزش و توانمندسازی کارکنان شرکت انتقال گاز ایران
    زینب سیرتی 1396
  18. شناسایی الزامات جانشین پروری مدیران میانی و ارشد در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
    میثم معافی 1395
  19. بررسی چالش های مدیریت مراکز آموزش پیش دبستانی شهر تهران
    آذین زرنانی 1395
  20. بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی با رویکرد مبتنی بر حل خلاقانه مسئله (TRIZ) و مدل سروکوال (SERVQUAL)
    فاطمه السادات شبیری 1395
  21. تدوین الگوی آموزش مدیران پروژه مبتنی بر شایستگی حرفه ای
    ابوالفضل معصومی 1395
  22. امکان سنجی اجرای کوچینگ در بین پرستاران بیمارستان بهمن تهران
    فاطمه حیدری 1395
  23. بررسی وضعیت نظارت پژوهشی اساتید راهنما بر پایان نامه های کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی
    ام البنین همتی پور 1394
  24. امکان سنجی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در مراکز آموزش پیش از دبستان مناطق 1و2 شهر تهران
    ثمین رنجبر 1394
  25. بررسی اثر بخشی دوره های آموزشی درصنایع کشتی سازی
    محمد رضا پروانه 1394
  26. بررسی تطبیقی مدیریت سرمایه فکری در دانشکده های علوم انسانی دانشگاههای تهران و شهید بهشتی
    سعید کریمیان راوندی 1394
  27. ارزیابی کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه دختران شهر تهران
    زهرا عبدالحمیدی 1394
  28. رابطه بین سبک های فراانگیزشی و کیفیت زندگی کاری با اخلاق حرفه ای در مدیران دانشگاه شهید بهشتی
    محدثه فرهادی 1394
  29. آسیب شناسی آموزش ضمن خدمت کارشناسان دانشگاه شهید بهشتی براساس مدل FPSS
    مه سا هاشمی 1393
  30. شناسایی عوامل موثر بر توسعه اخلاق حرفه ای دبیران مدارس متوسطه تهران
    زهرا قربان زاده 1393
  31. بررسی مقایسه ای خودتوسعه گری مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی منطقه یک شهر تهران
    نیلوفر اکبرزاده 1393
  32. طراحی نظام نامه اخلاق حرفه ای مدیران ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
    سعید جابری انصاری 1393
  33. رابطه رهبری معنوی و عملکرد سازمانی کارکنان شهید بهشتی
    فاطمه حبیب اله موسوی 1393
  34. مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد استعداد درخشان،ممتاز وددانشجویان عادی ورودی سال تحصیلی91-1390دانشگاه شهید بهشتی
    نجمه مومنی گوجانی 1392
  35. بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروند سازمانی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی
    محسن گودرزی 1392
  36. ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت بانک رفاه براساس مدل انتقال آموزش هالتون
    حامد حیدری 1392
  37. ارزیابی اثربخشی تورهای تعالی توسط موسسه مطالعات بهره وری و نیروی انسانی
    فهیمه سادات حسینی 1392
  38. بررسی رابطه یادگیری سازمانی و توانمندسازی شناختی با رصایت شغلی کارکنان دانشگاه کردستان
    حامد سیف پناهی شعبانی 1392
  39. امکان سنجی کاربرد مدیریت دانش در دانشگاه آزاد تنکابن از دیدگاه اعضاء هیات علمی
    سمیرا محمدی افراکتی 1392
  40. بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با توانمندسازی دبیران مدارس متوسطه شهرستان بابل
    سجاد میرزاآقائی سرحمامی 1392
  41. وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی دوره زمانی1390-1387
    پری ولایتی 1391
  42. تاثیر ابعاد ساختار سازمانی بر فرایند خلق دانش مطالعه موردی:دانشگاه اب کشور یمن
    سماح یحیی 1391
  43. تحلیل وضعیت و روند مقالات علوم تربیتی در مجلات علمی-پژوهشی در طی سالهای 89-85
    نرگس خیراندیش 1391
  44. ارزیابی صلاحیت های حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی براساس الگوی مفهومی o*net
    ثانیه رحیمی 1391
  45. مقایسه فرهنگ سازمانی و سبک های رهبری تحولی و مراوده ای براساس مدل دنیسون در دبیرستان های شهر اسفراین
    حسین محمدیان 1391
  46. شناسایی سبک های یادگیری کارکنان ستادی شرکت فولاد مبارکه و مقایسه با سبک های اجراشده در دوره های آموزشی
    محبوبه شریفی 1390
  47. شناخت و تحلیل روند پایان نامه های رشته مدیریت آموزشی در دانشگاه های شهید بهشتی، تهران ،علامه طباطبایی،الزهرائ،تربیت معلم تهران در فاصله سال های 1389-1379
    محبوبه ابراهیمی 1390
  48. بررسی رابطه بین نوع فرهنگ دانشگاهی و کاربست مولفه های سازمان یاددهنده دانشگاه های آزاد و دولتی شهرکرد
    یوسف عالی پور 1390
  49. ارزیابی مهارت های مدیریتی مدیران دانشگاههای شهر تهران
    بهار بندعلی 1390
  50. ارزیابی کیفیت دانشگاه ارومیه براساس مدل EFQM از دیدگاه اعضاء هیات علمی ،کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی
    امید ولادتی علی آباد 1390
  51. مقایسه کارآفرینی سازمانی در دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان از نظر کارکنان
    حامد رئیسی 1389
  52. بررسی سلامت سازمانی مدارس متوسطه شهرستان سبزوار از دیدگاه دبیران
    رقیه شاره 1389
  53. بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی در دانشگاه شهید بهشتی تهران
    مهرزاد علی مردانی 1389
  54. بررسی کاربست مولفه های سازمان یاددهنده براساس دیدگاه مدیران و کارکنان بانک صنعت و معدن
    یوسف کشاورز 1388
  55. بررسی ضرورت تاسیس مرکز بالندگی اعضای هیات علمی در دانشگاه شهید بهشتی (منابع انسانی ، تجهیزات ، برنامه ها)
    زهرا مرزبان 1388
  56. بررسی رابطه جو سازمانی و اثر بخشی مدارس در دبیرستانهای دولتی دخترانه شهر تهران از دیدگاه دبیران
    شیدا ملک زاده آقباش 1386
  57. بررسی رابطه منابع قدرت مورد استفاده مدیران با جو سازمانی از دیدگاه دبیران دبیرستانهای دولتی شهر کرمان
    سارا ترابیان 1386
  58. بررسی ارتباط بین تیپهای شخصیتی (درون گرا و برون گرا) و سبک مدیریتی (آمرانه و مشارکتی) مدیران دانشگاه تهران
    سیدحسین نبوی 1385