Faculty Profile

محمود حیدری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/17

محمود حیدری

علوم تربیتی و روان‌شناسی / روان‌شناسی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. مکانیسم های اثر دلبستگی بر مراقبت از دیگران در کودکان پیش دبستانی
    مریم جمشیدی سیانکی 1401
  2. اثربخشی درمان میان فردی ریتم های اجتماعی (IPSRT)، بازتوانی شناختی (CRT) و ترکیب این دو (IPSRT + CRT)، بر عملکردهای عصب شناختی، بدتنظیمی خلقی، ولع مصرف و ارتباطات عملکردی مغز در سوءمصرف کنندگان مت آمفتامین
    نیکزاد قنبری پیرکاشانی 1400
  3. نقش پیش بینی کننده ابعاد روابط ابژه و شناخت اجتماعی در اعتیاد به شبکه های اجتماعی آنلاین: رویکردی یکپارچه نگر با سنجش های چندگانه
    یاسمن هاشمی 1400
  4. ارائه مدل تبیینی تبحر‌مداری مبتنی بر توانمندی‌های منش نوجوانان: ساخت بسته آموزشی توانمندی‌های منش و آزمون اثر تبحرمداری
    زهرا خسروجردی 1400
  5. طراحی پروتکل سازگارشده پیشگیری از عود براساس مدل عود اعتیاد مارلات برای زنان بااختلال مصرف مواد مخدر در ایران و مقایسه اثر آن با مدل پویای عود مارنات
    زهرا محدث حکاک 1400
  6. بررسی تحولی و موقعیتی بازنمایی از دلبستگی و حساسیت مادرانه در مادران کودکان 1 تا 5 ساله طراحی نرم افزار سنجش حساسیت مادرانه
    شایسته شکوفه فرد جهرمی 1398
  7. بررسی مدل شناختی - هیجانی اهمال کاری تحصیلی و اثر آموزش ذهن آگاهی برکاهش آن
    حورا مطیعی 1397
  8. شناسایی انگیزه های زیربنایی تغییر نگرش در پارادایم های مختلف ناهماهنگی شناختی
    روح اله منصوری سپهر 1396
  9. بررسی تحولی منابع ،ابعاد و همبسته های معنای زندگی
    سمیه احمدی قوچان عتیق 1395
  10. خود در دانشجویان ایرانی و کاربست پذیری روان پویشی
    سمیه بابائی 1392
  11. باورها و حالت فراشناختی، بازدارنده یا تسهیل کننده ی نگرانی و خود تنظیمی تحصیلی
    محمدحسین سالاری فر 1391

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. رابطه ی نگرش ضمنی نسبت به مدرسه و معلم با عملکرد تحصیلی به میانجی گری درگیری تحصیلی در دانش آموزان سوم تا پنجم دبستان
    راضیه تاجیک 1402
  2. نقش تطابق توانمندی های منش و انعطاف پذیری روانشناختی زوجین بر رضایت زناشویی
    امیر سلیمی 1402
  3. تفاوت نقش تعدیل کنندگی کمال گرایی مثبت و منفی در رابطه تاب آوری و اضطراب اجتماعی
    محمد رودباری 1402
  4. اثربخشی بسته آموزش بهزیستی مبتنی بر الگوی کمیته سلامت روانی کانادا بر ارتقای سطح سلامت روانی کارکنان شرکت ملی نفت مناطق نفت خیز جنوب
    فاطمه جمال پور 1401
  5. رابطه نگرش معلمان به آموزش آنلاین با فرسودگی شغلی در دوره پاندمی کووید 19 نقش تعدیل کننده ی خودکارآمدی تدریس
    راضیه سادات شه مهر 1401
  6. اثر مداخله مبتنی بر تعهد بر رفتار حامی محیط زیست و نگرش به بازیافت در کارکنان شهرداری
    سیدمحمدهادی موسوی 1400
  7. تعیین شاخص¬های محیطی موثر بر کیفیت ارائه خدمات روانشناختی از دیدگاه متخصصین، کارکنان و مراجعین مراکز ارائه این خدمات در شهر تهران
    زهره هاشمی نسب 1400
  8. نقش پیش بینی‌کنندگی ذهنی سازی در تبعیت درمانی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 با نقش میانجی تنظیم هیجانی
    فاطمه لطفی گماسائی 1400
  9. رابطه عملکرد حافظه کاری وکیفیت زندگی پرستاران: نقش تعدیل کننده ی اضطراب کرونا
    فریبا گیوه کی 1400
  10. اثر تونبخشی شناختی کارکردهای اجرایی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
    پرنیا علیجانی 1399
  11. اثر استفاده از عناصر طبیعی در طراحی داخلی فضاهای آموزشی بر توجه و بازداری پاسخ دانش آموزان: نقش تعدیلگری تعلق به مکان
    سپیده السادات عابدی 1399
  12. اثربخشی بازی‌های مبتنی بر توانمندسازی شناختی بر عملکرد توجه، حافظه و زمان واکنش دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری
    اکرم رحمانی بلداجی 1399
  13. رابطه ویژگی های شخصیتی و اهداف پیشرفت با گرایش نوازندگان به انواع موسیقی ایرانی و غربی
    مهیار اکبری 1398
  14. نقش تعدیل کننده خودتنظیمی در رابطه اهمالکاری فعال و منفعل با سلامت روان در دانش آموزان
    یاسمین مهرآبادی 1398
  15. پیش بینی تعلل در انجام آزمایش های غربالگری بر اساس ویژگی های شخصیتی و سبک های پردازش اطلاعات در زنان
    پارسیلا رسولی 1398
  16. رابطه ادراک از شیوه فرزندپروری و خودکارآمدی با نوع خودناتوان سازی در دانشجویان
    محدثه مظاهری 1396
  17. عوامل شخصیتی و فردی پیش بینی کننده سوگیری توجه به آیین نامه های آموزشی در دانشجویان
    نساء مردانی مفید 1395
  18. تعیین پیش بینی کننده های شغلی نشاط سازمانی در کارکنان اقماری شرکت پایانه های نفتی ایران
    فاطمه ظفری 1395
  19. رابطه بین ادراک از کیفیت تعامل معلم - دانش آموز و تاب آوری تحصیلی با فرسودگی تحصیلی و اهمال کاری در دانش آموزان: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت
    پریسا یوسفی کوره چی طسوج 1395
  20. بررسی تاثیر شرطی سازی ارزشیابانه زیر آستانه ای بر تغییر نگرش
    الهه محمدی 1395
  21. بررسی اثر تیپ شخصیتی و نیاز به شناخت بر رفتار مصرف کننده
    پارمیس هزاری 1395
  22. پیش بینی تاب آوری نوجوانان پسر از روی عوامل فردی،اجتماعی و خانوادگی
    فرشاد عظیم زاده 1395
  23. پیش بینی جهت گیری هدفی در نوجوانان از طریق مولفه های شناختی، هیجانی و انگیزشی
    مطهره پیشوایی 1394
  24. تاثیر آموزش جهت گیری هدفی مهارت مدار گرایشی بر کاهش خود ناتوان سازی در دانش آموزان
    زهرا قره تپه ئی 1393
  25. بررسی کاربرد مدل تجزیه و تحلیل شکست و اثرات آن(FMEA) در فرایند آموزش شرکت ملی گاز ایران
    گلاویژ شمسی 1392
  26. مقایسه رویکردهای مطالعه، اهداف پیشرفت و صفات شخصیت بین پذیرفته شدگان و پذیرفته نشدگان در آزمون کارشناسی ارشد سراسری
    صادق صیادی 1392
  27. نقش میانجی خود کارآمدی دررابطه فرزند پروری ادراک شده و بهزیستی روانشناختی
    لیدا ملک زاده 1391
  28. بررسی اثر آموزش هوش هیجانی بر کاهش میزان دشواری های بین فردی پسران نوجوان شهر تهران
    محمدجواد حیدر 1390
  29. نقش میانجی کمالگرایی در رابطه بین عملکرد خانواده و جهت گیری هدف در دانش آموزان دبیرستانی
    ستاره اکبری محبوب آباد 1390
  30. آماده سازی آزمون تداعی ضمنی عزت نفس و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن
    حمید هاشمی پور 1390
  31. بررسی رابطه خود کار آمدی،ترس از ارزشیابی منفی و جهت گیری هدفی با اهمال کاری در بین نوجوانان
    اکرم اسدی چشمه 1390
  32. تحلیل روانشناختی پر تیراژترین کتاب های داستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه گروه های سنی الف،ب و ج با استفاده از نظام نمره گذاری و تفسیر آزمون اندریافت موضوع
    سیده زهرا حسینی نژاد ماهانی 1390
  33. ساخت بسته ی آموزشی خود تنظیمی کاهش اهمال کاری تحصیلی و بررسی اثر بخشی آن
    حورا مطیعی 1390