استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/12/02
وحید نجاتی
علوم تربیتی و روانشناسی / روانشناسی
رساله های دکتری
-
مقایسه سیر تحول کارکردهای اجرایی سرد وگرم درکودکان با و بدون نشانگان نقص توجه بیش فعالی
نجمه راستی کردار 1402 -
شناخت اجتماعی در اختلال شخصیت مرزی: شواهد عصب- روانشناختی در افراد مبتلا و مادرانشان
عاطفه ذبیحی 1401 -
تعیین سیر تحولی همبستههای شناختی تصمیمگیری پرخطر دانش آموزان 6 تا 18 سال
سعید قدرتی 1401 -
اثر توانبخشی شناختی سوگیری توجه،حافظه و تفسیر بر کاهش علائم شناختی و رفتاری نشانگان اختلال اضطراب فراگیر در نوجوانان عراقی مبتلا
تقی نوری جعفر الصوافی 1400 -
تدوین و رواسازی مجموعه محرک¬های تصویری و واژگانی دلبستگی و مطالعه¬ی زیربناهای رفتاری و عصب شناختی سبک¬های دلبستگی در سطوح پردازش خودکار و کنترل شده
قیصر ملکی 1400 -
ارائه نیمرخ عصبی -شناختی افراد دارای طرحواره های ناسازگار اولیه حوزه طرد و بریدگی
مریم هدایتی 1400 -
توانایی فضایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی ارزیابی، طراحی برنامه توانبخشی و اثربخشی آن
سولماز سلوکی 1399 -
مقایسه سه روش توانبخشی شناختی سوگیری توجه، تفسیر و حافظه در ترمیم نشانه های رفتاری و شناختی بیماران مبتلا به اختلال افسردگی
فرناز روشنی 1399 -
بررسی سیر تحول ارتباطات غیرکلامی چهره ای در کودکان
زهرا سلطانی نژاد 1398 -
مقایسه اثربخشی درمان سوء مصرف مواد مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSAT) با و بدون تحریک از طریق جریان الکتریکی مستقیم (TDCS) بر بهبود کارکردهای اجرایی، بدتنظیمی هیجانی، ولع مصرف و سوگیری توجه نسبت به محرک¬های تداعی کننده در نوجوانان با اختلال مصرف مواد
جابر علیزاده گورادل 1398 -
مدلسازی محاسباتی کنترل مهاری، پردازش پاداش و زمانبندی در اختلال بیش فعالی/ نقص توجه: نگاشت از مغز به رفتار
فاطمه سامع 1398 -
بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی کارکردهای اجرایی بر کارکردهای اجتماعی در دانش آموزان دبستانی
زهرا حسینی 1398 -
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر راهبردهای جبرانی و ترمیمی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای علایم و نشانه های اختلال نقص توجه و بیش فعالی پیش از سن دبستان
مهدیس مقصودلو 1397 -
اثر توانبخشی شناختی بر بهبود مهارتهای زبانی کودکان دارای نقص توجه/بیش فعالی 12-9 ساله
معصومه آصفی 1397 -
طراحی و تدوین مداخله مبتنی بر رویکرد تحلیل وجودی - معنویت:اثر بخشی روانشناختی و عصب شناختی بر روی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس(ام اس)
زهرا عبدخدائی 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تاثیر توانبخشی شناختی ادراک فضایی بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجهی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی
هاجر ثابت 1403 -
اثر تحریک آندی قشر پیش پیشانی خلفی جانبی بر روی حافظه کاری: نقش عملکرد پایه و دشواری تکلیف
سیدمهرداد میری 1403 -
نقش تعامل قشرهای آهیانه و پیشانی در عملکرد توجهی و اجرایی بزرگسالان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی: مطالعه ای مبتنی بر تحریک الکتریکی متناوب فراجمجمه ای مغز
سمیرا عبدیزدان 1402 -
اثر تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای بر نواحی پشتی کناری،شکمی میانی و کمربند آهیانه ای گیج گاهی بر هشیاری چند بعدی درون عمقی افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی
وحید عبدالمنافی 1402 -
"اثر تحریک الکتریکی تصادفی قشر پشتی کناری و شکمی میانی پیش پیشانی بر بهبود کارکردهای اجرایی سرد و گرم کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی ( ADHD)"
مهشید دهقان 1402 -
اثر تحریک الکتریکی متناوب قشر خلفی- خارجی و شکمی میانی پیش پیشانی بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
زهرا فامینی نژاد همدانی 1402 -
بررسی نقش قشرهای شکمی میانی و پشتی کناری پیش پیشانی و پیوندگاه گیجگاهی آهیانهای راست در بازنمایی خود و دیگری :مطالعهای مبتنی بر جریان مستقیم الکتریکی فرا-جمجمهای
آیلین مردان پور 1401 -
رابطه بین تئوری ذهن شناختی و عاطفی با عملکرد های اجرایی در اواخر کودکی و اوایل نوجوانی
زهرا سلطانی 1401 -
تاثیر بسته توانبخشی شناختی ادراک زمان (پارت) بر روی کارکردهای اجرایی سرد و گرم و نشانگان اختلال نقص توجه / بیش فعالی
آیدا پیوندی 1401 -
تعامل قشر شکمی میانی و خلفی جانبی پیش پیشانی در سرگردانی ذهنی: مطالعه ای مبتنی بر تحریک الکتریکی متناوب فراجمجمه ای
بهار ضمیران 1401 -
اثر تحریک الکتریکی فرا جمجمهای مستقیم قشر خلفی-خارجی و شکمی- میانی پیش پیشانی بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
رضا استاجی 1401 -
اثر بازی وارسازی بر بهبود خواندن کودکان نارساخوان با افزایش توجه انتخابی و انگیزش
زهرا ملکی 1401 -
بررسی اثر تحریک الکتریکی متناوب فراجمجمه ای قشر خلفی خارجی و شکمی میانی پیش پیشانی بر تصمیم گیری پرخطر در افراد با نشانگان افسردگی
نسیم رضائی 1401 -
تصمیم گیری پرخطر در اضطراب : شواهدی از تحریک الکتریکی متناوب فراجمجمه ای قشر خلفی- خارجی و شکمی میانی پیش پیشانی
مرضیه موسیوند 1400 -
اثر بخشی توان بخشی شناختی تئوری ذهن به صورت از راه دور بر کاهش علائم رفتاری وعصب شناختی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
نازنین خانکشلو 1400 -
تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای قشر شکمی میانی و خلفی خارجی پیش پیشانی بر ادراک زمان در کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی
فاطمه میری کرم 1400 -
نقش تحریک الکتریکی قشر خلفی خارجی پیش پیشانی و شکمی میانی پیش پیشانی بر تصمیم گیری پر خطر: شواهدی از مدل سازی محاسباتی.
مرضیه شالی ها 1400 -
بررسی تاثیر تقویت کنترل مهاری بر پردازش پاداش(تصمیم گیری پرخطر و کاهش ارزش تاخیری)در دانش آموزان پیش دبستانی امکان سنجی شناختی از راه دور در دوران شیوع ویروس کرونا
لادن قطبی 1400 -
مقایسه اثر تحریک الکتریکی جریان مستقیم tDCS)) شکنج پیشانی تحتانی راست و قشر خلفی خارجی پیش پیشانی راست بر بهبود کنترل مهاری در کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی
زهرا حلی ساز 1400 -
اثر تقویت کنترل مهاری بر بهبود نشانه ها و همبسته های عصب شناختی افسردگی در نوجوانان: امکان سنجی توانبخشی شناختی از راه دور در بحران ویروس کرونا
ابوالفضل سرلکی 1400 -
تاثیر توانبخشی شناختی کنترل مهاری بر بهبود توانایی خواندن دانش آموزان نارساخوان
مهدی بلخاری 1400 -
بررسی تاثیر تقویت کنترل مهاری بر تصمیم گیری پرخطر در کودکان دارای اختلال نقص توجه بیش فعالی
ملیکه السادات موحدابطحی 1400 -
نقش قشر پیش پیشانی در پردازش محرک های هیجانی در نوجوانان با و بدون علایم اضطراب:وافسردگی
محمدرضا نصیری 1400 -
تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم مغز به صورت مکرر قشر خلفی خارجی پیش پیشانی بر کاهش علایم رفتاری و عصب شناختی کودکان دارای نشانگان کمبود توجه/بیش فعالی
یونس وثوق 1400 -
مرور نظام مند اثربخشی تحریک مغز در بهبود علایم شناختی و رفتاری اختلال یادگیری خاص
مهین کهنه پوشی 1400 -
مقایسه نقش قشر اوربیتوفرونتال و پیوندگاه گیجگاهی آهیانه ای در همدلی مطالعه ای مبتنی بر تحریک الکتریکی مغز به روش tDCs
شهاب مهدیان 1400 -
تعامل قشر شکمی-میانی و خلفی-خارجی قشر پیش پیشانی در سوگیری های شناختی افراد دچار اختلال اضطراب تعمیم یافته مطالعه ای مبتنی بر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای
حسام گودرزی 1400 -
بررسی میزان ارتباط کارکردهای اجرایی مغز و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم
محمد برزگری خانقاه 1400 -
تاثیر تحریک مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) قشر آهیانه ایی خلفی راست بر الگوی حرکات چشم در فرآیند خواندن دانشجویان رساخوان
فاطمه جراحی 1399 -
بررسی تاثیر برنامه ارتقاء رشد شناختی( آرش ) بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان پیش دبستانی
سیده بتول زوارئی 1399 -
تاثیر برنامه توانبخشی شناختی پرمیس بر درست نویسی، واجشناسی و خواندن در کودکان نارساخوان
فاطمه غفوری بیداخویدی 1399 -
اثر تونبخشی شناختی کارکردهای اجرایی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
پرنیا علیجانی 1399 -
مقایسه اثربخشی دو روش تحریک فراجمجمه ای با جریان مستقیم و جریان متناوب بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال بیش فعالی – نقص توجه
زهرا زارعی محمودآبادی 1398 -
اثر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان مستقیم قشر آهیانه خلفی مغز بر بهبود کارکردهای توجهی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
الناز غایرین 1398 -
بررسی اثربخشی تقویت کارکردهای اجرایی بر تنظیم شناختی هیجان و درک هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص
سالار نظرزاده گیگلو 1398 -
تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم قشر خلفی خارجی و شکمی میانی پیش پیشانی بر بهبود ارزش آینده و تصمیم گیری پرخطر کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
آذین سراج خرمی 1398 -
بررسی سیر رشد توجه در کودکان دبستانی براساس مدل شبکه ای
هدی حبیبی 1397 -
بررسی نقش قشر آهیانه ای خلفی در نیکره های چپ و راست در ادراک فضایی کل نگر و جزنگر (مطالعه تحریک مغز و ردیابی حرکات چشم
هانیه مقدم کیا 1397 -
تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم قشر خلفی خارجی پیش پیشانی بر انواع کنترل مهاری در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی
مریم موحدعلوی 1397 -
ادراک بینایی -فضایی در کودکان مبتلا به اوتیسم و ارتباط آن با علائم شناختی و رفتاری اختلال
لیلا مرادخانی 1397 -
مقایسه توانایی های زبان بیانی و دریافتی در دانش آموزان بیش فعال همراه با نقص توجه و همتایان عادی
فهیمه رفیع زاده 1396 -
سیر تحولی مهار بازدارنده در نمونه ای از کودکان و نوجوانان ایرانی
اباذر محرابی 1396 -
بررسی سیر تحول توانایی نامیدن در کودکان دو تا نه ساله فارسی زبان
سعیده نظری 1395 -
ساختار فراکتالی سری های همبسته و کاربرد آن در حافظه فعال
مریم نادری 1395 -
تاثیر برنامه توانبخشی شناختی باران، برکارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
شیرین شریعتی 1395 -
مدلسازی پشیمانی و برانگیختگی در تصمیم گیری پر خطر
نرگس رضا 1395 -
تهیه یک بانک تصویر از حالت های هیجانی چهره در کودکان و نوجوانان
ایمان حمیدی 1395 -
اثر بخشی برنامه هوشمند توانبخشی ادراک زمان (پارت ) بربهبود تصمیم گیری پرخطر و تکانشگری در کودکان با اختلال نقص توجه - بیش فعالی
مینا ارجمندپور 1395 -
تحول بازشناسی هیجانی در نمونه ای از کودکان دبستانی ایرانی
امیر فوق 1395 -
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی پارسی در بهبود باز شناسی هیجانی و شناخت اجتماعی کودکان ADHD
مرجان نقدی 1394 -
مقایسه اثربخشی تقلید مستقیم و معکوس هیجان بر بهبود توانایی تئوری ذهن و بازشناسی هیجانی کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا:مطالعه ای مبتنی بر فرضیه آینه های شکسته نشده در اتیسم
فاطمه آبادی 1394 -
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر بهبود توانایی های شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
عسل ناجیان 1394 -
بررسی تفاوت کارایی کارکردهای اجرایی با دو نوع محرک هیجانی و غیر هیجانی در کودکان مبتلا به نقص توجه-بیش فعالی و همتایان سالم
اکرم جمشیدی فر 1393 -
اثر بخشی توانبخشی شناختی پارس بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
زهرا رمضان نیا 1393 -
مقایسه ی اثر بخشی روش های توانبخشی شناختی، الکتریکی مغز و روش ترکیبی در کاهش ولع مصرف و سوگیری توجه به محرک های مرتبط با مواد در مصرف کنندگان اوپیوم
هاجر شریفی 1393 -
بررسی نقص ادراک خود در کودکان اتیستیسک در مقایسه با کودکان سالم
کبری درستی 1393 -
بررسی تاثیر برنامه توانبخشی شناختی تغییر تفسیر محرک های مبهم در کاهش علائم رفتاری و عصب شناختی افسردگی در نوجوانان
الهام فتحی 1392 -
بررسی توانبخشی شناختی حافظه کاری در کاهش تکانشگری و تصمیم گیری پر خطر کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی
مریم نجارزادگان 1392 -
بررسی تاثیر تحریک الکتریکی بر نقص بازداری در نشانگان نقص توجه و بیش فعالی
زهرا سلطانی نژاد 1392 -
پیش بینی تصمیم گیری مخاطره آمیز مبتنی بر سنجش کارکردهای شناختی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی
فاطمه سامع 1392 -
بررسی تاثیر توانبخشی کارکردهای مغز در کاهش سوگیری توجه به محرکهای مرتبط با سانحه در نوجوانان عراقی مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه
تقی نوری جعفرالصافی 1392 -
بررسی اثر بخشی توانبخشی شناختی توجه بر بهبود کارکردهای اجرایی و سرعت خواندن در کودکان مبتلا به مشکلات خواندن
فرهاد رادفر 1391 -
کارکردهای شناخت اجتماعی در والدین کودکان اتیسم
مریم تاجمیرریاحی 1391 -
بررسی اثرتوانبخشی شناختی بر ترمیم بازشناسی هیجان و کارکردهای شناخت اجتماعی در مبتلایان اتیسم با عملکرد بالا
اسماعیل شیری 1391 -
بررسی مقایسه ای سه روش تحریک الکتریکی مغز با استفاده از جریان مستقیم ،روان پویشی با استفاده از جعبه شن و روش ترکیبی در کاهش علائم افسردگی
نفیسه شهیدی 1391 -
بررسی مقایسه ای حافظه کاذب در مبتلایان به صرع قطعه گیجگاهی و پیشانی
ال ناز ملحی 1391 -
تاثیر القاء استرس بر عملکرد حافظه کاری در دانشجویان با عملکرد تحصیلی قوی و ضعیف
زهرا خیر 1391 -
تفاوت سوگیری توجه به چهرهای هیجانی واقعی و گرافیکی هوشیار و ناهوشیار در مبتلایان به اتیسم با عملکرد بالا و همتایان عادی
بهاره برزگر 1391 -
بررسی مقایسه ای رابطه اضطراب،افسردگی و کمال گرایی با سبک والدگری ادراک شده در نوجوانان تیز هوش و عادی
فاطمه پوران 1390 -
بررسی اثر بخشی تمرینات توجهی بر تقویت کارکردهای توجهی در کودکان میتلا به اختلال بیش فعالی – نقص توجه
جواد خواجی 1390 -
بررسی تاثیر تقویت عملکردهای اجرایی مغز بر گفتار کودکان و نوجوانان مبتلا به لکنت رشدی
بیتا بهرامی 1390