استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/29
وحید صادقی فیروزآبادی
علوم تربیتی و روانشناسی / روانشناسی
دروس ارائه شده نیمسال جاری
نام درس | واحد | زمان ارائه درس | ترم |
---|---|---|---|
روانشناسی تجربی | 3 | هر هفته، يكشنبه، 13:00-15:00، هر هفته، دوشنبه، 15:00-19:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
آزمون های روانشناختی 1 | 2 | هر هفته، يكشنبه، 08:00-10:00، هر هفته، شنبه، 15:00-17:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
آزمون های روانشناختی 1 | 2 | هر هفته، چهارشنبه، 13:00-15:00، هر هفته، چهارشنبه، 15:00-17:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
پژوهش (عملی - انفرادی) در روانشناسی | 3 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 | |
ارزیابی بالینی 2: آزمون های عینی، شناختی و فرافکن | 2 | هر هفته، دوشنبه، 08:00-10:00، هر هفته، چهارشنبه، 10:00-12:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
کاربرد آزمون های تشخیصی در کودکان و نوجوانان | 2 | هر هفته، شنبه، 08:00-10:00، هر هفته، دوشنبه، 10:00-12:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
فناوری سلامت | 2 | هر هفته، شنبه، 10:00-12:00، هر هفته، يكشنبه، 15:00-17:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
ارزیابی شناختی 1:روش های رفتاری و سایکوفیزیک | 3 | هر هفته، يكشنبه، 10:00-12:00، هر هفته، شنبه، 13:00-15:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
دروس ارائه شده قبلی
- آزمون های روانشناختی 1
- آزمون های روانشناختی 2
- آزمونهای شناختی در روانشناسی بالینی
- آزمونهای عینی فرافکن در روانشناسی بالینی
- آسیب شناسی روانی (2)
- آسیب شناسی روانی 1 (روانشناسی مرضی)
- احساس و ادراک
- استرس
- تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی و خلقی
- تشخیص و درمان اختلالات یادگیری
- روان سنجی
- روان شناسی 1
- روان شناسی احساس و ادراک
- روان شناسی بالینی کودک
- روان شناسی تجربی
- روان شناسی عمومی
- روان شناسی فیزیولوژیک
- روانشناسی تجربی
- روانشناسی سلامت
- روانشناسی فیزیولوژیک
- روانشناسی فیزیولوژیک و نوروپسیکولوژی
- روانشناسی مصرف کننده
- سایکونوروایمنولوژی
- فناوری سلامت
- فیزیولوژی اعصاب و غدد
- مباحث اساسی در روانشناسی 2
- مبانی روانشناسی ـ مفاهیم اساسی
- مدیریت استرس
- مدیریت بیماری های مزمن
- مدیریت تروما در نظام مراقبت بهداشتی
- پسیکوفیزیولوژی و نوروپسیکولوژی
- پژوهش (عملی - انفرادی) در روانشناسی
- پژوهش عملی - انفرادی در روانشناسی بالینی (1)
- پژوهش عملی - انفرادی در روانشناسی بالینی (2)
- پژوهش های عملی - انفرادی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (1)
- پژوهش های عملی - انفرادی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (2)
- کاربرد آزمون های تشخیصی در کودکان و نوجوانان
- کاربرد آزمون های تشخیصی و شخصیت در مشاوره
- کاربرد آزمون های هوش، استعداد و رغبت در مشاوره
- کاربرد ازمون های رغبت، خانواده و شخصیت در مشاوره
- کاربرد مقدماتی روش های تشخیص بالینی (آزمون های هوش و استعداد آزمون های عینی فرافکن و مصاحبه تشخیص)
- کارورزی در روانشناسی سلامت