Faculty Profile

اباصلت خراسانی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

اباصلت خراسانی

علوم تربیتی و روان‌شناسی / علوم تربیتی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. طراحی مدل مدیریت عملکرد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایران
    مریم بختیار 1402
  2. طراحی و سنجش کاربردپذیری نمونه اولیه بازی جدی احیای قلبی ریوی بر مبنای نظریه یادگیری تجربی
    رقیه نورالهی فیض 1401
  3. طراحی و اعتبارسنجی الگوی مربی گری برای مدیران عالی ستاد قوه قضائیه
    سجاد قارلقی 1401
  4. طراحی، تولید و ارزیابی اثربخشی ویدیوهای تعاملی آموزشی، مبتنی بر تعاملات موثر در یادگیری
    حامد حسینی ضرابی 1401
  5. آسیب شناسی نظام مدیریت منابع انسانی دانشگاه ها و طراحی و اعتباریابی الگویی برای آن
    خالد میراحمدی 1400
  6. بازنگری برنامه های درسی رشته آموزش عالی در مقطع دکتری و ارائه الگوی مطلوب
    سیمین عذار منسوبی 1400
  7. طراحی و آزمون کاربرد پذیری شبکه اجتماعی توسعه مجازی منابع انسانی در آموزش عالی و مداوم
    سمیه رحیمی 1399
  8. مفهوم پردازی روابط قدرت در پژوهش دانشگاهی
    رامین نجفی 1399
  9. تدوین و اعتبارسنجی استانداردهای آموزشی سیستم های مدیریت یادگیری الکترونیکی بر اساس طبقه‌بندی بازنگری شده بلوم
    نوری براری 1398
  10. تدوین الگوی اختیارات هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی دولتی ایران از منظر هیات امنا
    حسین جلاهی 1398
  11. طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی مبتنی بر اشتغال پذیری در آموزش عالی ایران
    فاطمه شریفی اسدی ملفه 1398
  12. طراحی و تبیین الگوی وضعیت استقرار نظام مدیریت کیفیت در دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی)
    اعظم ملامحمدی 1398
  13. تدوین الگوی بالندگی اعضاء هیات علمی علوم پزشکی شمال کشور بر اساس سند تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی
    مریم قائمی امیری 1396
  14. بررسی عوامل موثر در بین المللی شدن آموزش عالی ایران با تاکید بر زبان آموزش علم
    نسرین اصغرزاده 1396
  15. طراحی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه کابل
    محمدعلی فطرت 1395

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. امکان سنجی استقرار الگوی قابلیت توسعه استعداد در شرکت اکالا
    فاطمه طالبی ازادبنی 1402
  2. نفش شخصیت در تبدیل سازمان (سنتی) به سازمان یادگیرنده
    محمد لطفعلی زاده مهرآبادی 1402
  3. طراحی پلتفرم یادگیری خرد دیجیتال برای بهسازی سازمان ها (مورد مطالعه: شرکت مپنا)
    نرجس مصحف 1402
  4. بررسی آموزش از طریق بازی سازی (گیمیفیکیشن) بر توسعه شایستگی های عمومی کارکنان
    سیدامیرمحمد حسینی 1402
  5. بررسی و تدوین شاخص های یادگیری و توسعه برای کنترل کیفیت فرایند آموزش منابع انسانی
    سپیده السادات نوری 1402
  6. امکان سنجی استقرار نظام مدیریت استعداد در شرکت های تولیدی و خدماتی تهران
    مهدی هوشیار 1402
  7. بررسی تاثیر بکارگیری رویکرد یادگیری خرد سناریو محور بر میزان یادگیری کارکنان (مطالعه موردی: شرکت پخش سایه سمن)
    مهشید سیاه پوش 1402
  8. بررسی میزان تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات (IT) در بهره وری منابع انسانی در حوزه احداث پروژه مترو شهر تهران
    فائزه سروش نیک 1402
  9. پیش بینی تاب آوری شغلی در شاغلین شرکت های پیمانکاری رتبه 1 بر اساس تحقق اهداف فردی و سازمانی
    امیرجویا رنگرزجدی 1401
  10. بررسی نقش برنامه درسی دانشگاهی در افزایش مهارت های کار آفرینی دانشجویان (دانشگاه صنعتی شاهرود)
    فاطمه آشوری 1401
  11. تحلیل محتوای کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس هوشهای چندگانه گاردنر
    الهام بنی حسن 1401
  12. طراحی UX نرم‌افزار واقعیت افزوده برای آموزش مفهوم هندسه سه‌بعدی در پایه پنجم ابتدائی بر مبنای نظریه یادگیری همیارانه
    الهام موسوی 1400
  13. رابطه توسعه منابع انسانی و افزایش کیفیت پروژه های عمرانی (با نگاه به تعدادی از پروژه های عمرانی دانشگاه های سطح یک در شهر تهران )
    وهاب تهمتن 1400
  14. امکان سنجی استفاده از تکنیک بازی سازی و بررسی چگونگی استفاده از این تکنیک ها در آموزش های ضمن خدمت سازمان صدا و سیما
    سارا خاشعی 1399
  15. طراحی مدل جانشین پروری در شرکت خودرو سازی سایپا
    راحله توکلی یرکی 1399
  16. امکان سنجی استقرار فرصت های یادگیری در شهرداری تهران
    محسن کوزه گران 1399
  17. بررسی وضعیت برنامه های آموزش و توسعه منابع انسانی سازمانهای برتر ایران از منظر آموزش و توسعه استراتژیک
    محسن خاورزاده 1398
  18. ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی در بانک انصار بر اساس مدل توتادو
    نگین قاسمی 1398
  19. طراحی و تدوین گواهینامه صلاحیت حرفه ای برای مدیران آموزش و توسعه منابع انسانی ایران
    سعید یاری 1398
  20. بررسی میزان اثربخشی پیاده سازی مدل تعالی آموزش و توسعه در سازمان های شرکت کننده در جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی
    اسرین قادری 1397
  21. طراحی و تدوین الگویی برای اندازه گیری شاخص های کلیدی عملکرد آموزش (T-KPI) در سازمان های تولیدی و خدماتی ایران
    مهدی فلاح 1397
  22. آسیب شناسی نظام مدیریت منابع انسانی دانشگاه شهید بهشتی با الگوی FPSS
    افسانه نوری قشلاقی 1396
  23. بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان از کیفیت فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی
    سعید اکبری تبار 1396
  24. طراحی و تدوین الگوی ارزیابی عملکرد کارشناسان گروه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی
    مرضیه دهقان نیری 1396
  25. امکان سنجی استقرار ایزو 29990 در یکی از شرکت های اپراتور تلفن همراه
    مجید محمدیان شمیم 1396
  26. پیاده سازی سطح چهارم الگوی کرک پاتریک با منطق ROE در ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی بانک انصار
    محمدحسن رواسی کاشانی 1395
  27. امکان سنجی استقرار آموزش ضمن خدمت مجازی در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی
    زهره اسلامی مهدی آبادی 1395
  28. ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان بانک انصار براساس الگوی سیپ
    پریسا محسنی 1395
  29. ارزیابی اثر بخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان بانک انصار بر اساس الگوی هالتون
    زینب مختاری 1395
  30. بررسی میزان تاثیر عوامل آموزشی بر انتقال آموزش به محیط کار در شرکت ملی گاز ایران
    حبیبه مرادی 1394
  31. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت(csf) مراکز آموزش الکترونیکی دانشگاهی ایران و ارزیابی این عوامل در دانشگاه شهید بهشتی
    شیرزاد رضوی زاده 1394
  32. امکان سنجی استقراراستاندادایزو29990 درسازمان های صنعتی و خدماتی
    پژمان شریفی 1394
  33. شناسایی عوامل موثر اجتماعی،فرهنگی و آموزشی برایجاد تبعیض های جنسیتی از نظر دانشجویان دختر دانشگاه کابل
    پروانه . 1394
  34. آسیب شناسی آموزش کارکنان در حوزه پولی و بانکی ایران با استفاده از مدل سه شاخکی
    مجید پوراطمینان 1394
  35. آسیب شناسی مدیریت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی
    رضا قنبری تجره 1394
  36. آسیب شناسی وضعیت آموزش و بهسازی منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی ایران براساس استاندارد بین المللی ایزو 10015
    محمد گورابی 1394
  37. استقرار نظام آموزش مهارتی شرکت رنو در سالن تندر شرکت ایران خودرو و بررسی ارتباط آن با عملکرد اپراتورهای خط تولید
    مرتضی جنت 1394
  38. مقایسه روشهای تدریس زبان انگلیسی سنتی و نوین در میزان فراگیری زبان آموزان موسسه آموزش زبان های خارجی علامه قطب راوندی
    اعظم کریمیان راوندی 1394
  39. شناسایی چالش های بکارگیری آموزش الکترونیکی (مجازی) در آموزش و بهسازی منابع انسانی دانشگاه شهید بهشتی
    زهره جعفری فر 1394
  40. ارزیابی اثر بخشی دوره های آموزشی انجمن مدیریت ایرانبا رویکرد BSC
    بهاره صائمیان 1394
  41. بررسی رابطه نسل های مختلف با نگرش کارکنان درباره توانمند سازی و تعهد سازمانی در شرکت های خدماتی با استفاده از مدل گروه Hay
    علیرضا محمدیان 1394
  42. بررسی نقش آموزش ضمن خدمت در توسعه کارآفرینی سازمانی بانک تجارت شهر تهران
    خوجه بی بی نوری یانی 1394
  43. استقرار استاندارد ایزو 10015 و تاثیر آن بر استراتژی سازمانی انجمن مدیریت ایران
    فاطمه نسوری 1394
  44. بررسی اثربخشی دوره های آموزش کوتاه مدت کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان
    محمود مرادی 1394
  45. بررسی اثر بخشی آموزش بر پایه استاندارد آموزش بین المللی IWA2 در انجمن مدیریت ایران
    نسیم صائمیان 1393
  46. ارزیابی کیفیت آموزش مدارس متوسطه (دوره دوم) منطقه شش شهر تهران از دیدگاه دبیران آنها
    حدیثه سادات حسینیان 1393
  47. طراحی مدل شایستگی آموزش و توسعه (cptd) مدیران و کارشناسان آموزش در سازمان های تولیدی ایران
    خدیجه عوض اقباش 1393
  48. شناسایی و تدوین مولفه های شایستگی در انتخابمدیران حوزه ستادی وزارت علوم
    معصومه سلمانی 1393
  49. بررسی تاثیر آموزش های سازمانی بر روی توسعه کار راهه شغلی کارکنان شرکت ملی نفت
    سیدعلی اصغر سادات مهریزی 1393
  50. بررسی کیفیت آموزش ضمن خدمت سازمان صنایع دفاع و راههای ارتقائ آن
    یزدان بختیاری 1393
  51. طراحی مدل شایستگی مدیران در سازمان های تولیدی و صنعتی ایران
    حسین زاهدی 1393
  52. تاثیر آموزش های سازمانی بر اجرای مدیریت پروژه در شرکت ملی نفت ایران
    رحمان علی پور 1393
  53. بررسی رابطه سکوت سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی
    آمنه مقدسیان 1393
  54. امکان سنجی استقرار نظام گردش شغلی و رابطه آن با مدیریت عملکرد در بانک رفاه کارگران
    فاطمه مهدوی هزاوه 1393
  55. امکان سنجی استقرار استاندارد بین المللی IWA2:2007 در دانشگاه های دولتی تابعه وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری(مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی)
    رامین نجفی 1393
  56. طراحی وتدوین مدل بهینه کاوی آموزش در سازمان های صنعتی ایران براساس استانداردهای ملی و بین المللی(مطالعه موردی:شرکت های خودروسازی)
    حسین فلاحی نیا 1393
  57. ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت و پیاده سازی یادگیری از طریق موبایل در شرکت پتروشیمی شازند با استفاده از مدل TRA
    حسین مولائی علی آباد 1393
  58. بررسی کاربرد مدل تجزیه و تحلیل شکست و اثرات آن (FMEA ) در فرایند آموزش شرکت ملی گاز ایران
    مجتبی مصلح آبادی 1393
  59. چالش های برون سپاری آموزش در موسسات ارائه دهنده از دیدگاه مدیران و کارشناسان آموزش
    خالد میراحمدی 1392
  60. امکان سنجی نحوه استقرار مدیریت استعداد در شرکت فولاد هرمزگان
    فهیمه خدائی 1392
  61. بررسی رابطه هوش هیجانی و توانمندسازی اعضاءهیات علمی دانشگاه شهیدبهشتی
    ریحانه سادات سیدحسینی 1392
  62. آسیب شناسی فرایندآموزشی ازدیدگاه مدیران و کارشناسان آموزش(مطالعه موردی در یکی از صنایع دفاع کشور)
    ناصر حاجی ویسی 1392
  63. دیدگاه مدیران مدارس غیرانتفاعی تهران درباره شایستگی های لازم برای ادراه امور مدارس
    مرضیه نظری زاده کرمانی 1392
  64. امکان سنجی ایجاد مراکز منابع یادگیری و نوآوری برای دبیران مدارس منطقه 6 تهران
    حمیده بافنده 1392
  65. آسیب شناسی آموزش فیزیک در مقطع کارشناسی در دانشگاه های مهندسی دولتی شهر تهران
    زینب پوراحمدی 1392
  66. شناسایی شایستگی آموزشی اساتید خلبان شرکت هوایی ماهان
    فرشته شکوهی 1392
  67. نقش تجربه قبلی رایانه ای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی بر پذیرش فناوری براساس مدل پذیرش فناوری(TAM)
    محدثه اسکندری 1392
  68. بررسی میزان رابطه بین توانمندسازی با رضایت شغلی کارکنان شرکت محورسازان ایران خودرو در سال 1392
    سمیرا دلبری 1392
  69. بررسی تاثیر آموزش های ضمن خدمت در توانمندسازی کارکنان سازمان فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری
    سمیه قائدامینی هارونی 1392
  70. اعتباریابی مدل تعالی آموزش و توسعه ایران
    اعظم ملامحمدی 1392
  71. بررسی میزان کاربست فناوری اطلاعات (IT) در آموزش کارکنان از دیدگاه مدیران و کارشناسان آموزش در سازمان های خدماتی و تولیدی شهر تهران در سال 92-91
    محمدیاسین اورنگ 1392
  72. ارزیابی اثربخشی دوره های E-LEARNING براساس مدل کرک پاتریک در شرکت ملی نفت
    مهدی قنبرنیا 1392
  73. ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت شرکت فولاد خوزستان براساس مدل سیپ
    فاطمه فرهی 1391
  74. ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشضمن خدمت شرکت ملی گاز ایران براساس سه الگوی پاتریک فیلیپس و سیپ
    مجید همه مرادی کرد کندی 1390