استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/17
جمیله علم الهدی
علوم تربیتی و روانشناسی / علوم تربیتی
رساله های دکتری
-
الگوی ساختار نهادی نظام آموزش عالی ایران
هادی یوسفی 1400 -
تدوین الگوی ماموریت دانشگاه ایرانی متناسب با زیست بوم دانشگاه ایرانی
امیر شهسواری 1399 -
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی آموزش اخلاق در دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران
سیدرمضان عقیلی 1398 -
مدل مفهومی برنامه درسی بررویکرد ریبایی شناختی
داود طهماسب زاده شیخلار 1393 -
تبیین دانش محتوایی-تربیتی در برنامه درسی آموزش عالی مطالعه موردی رشته ریاضی
عظیمه سادات خاکباز 1391
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی مولفه های تفکر انتقادی در داستان های کتب مقطع ابتدایی
ریحانه پورملک لاهیجی 1403 -
تعیین اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر چگونگی مواجهه نوجوانان با پدیده جهانی شدن
سیدجواد مهدی زاده طرقدری 1402 -
بررسی وضعیت همسویی نگرش معلمان ابتدایی شهرستان کازرون با منابع سیاستی آموزش و پرورش در زمینه مشارکت والدین در ارزشیابی توصیفی
فاطمه دهقان 1401 -
گونه شناسی مواجهه متفکران عصر قاجار با پدیده آموزش عالی
حسن ثابتی مطلق 1400 -
تبیین شبکه مفهومی عزت و دلالت های آن برای تعلیم و تربیت (با تاکید بر دیدگاه آقای جوادی آملی)
منیر خانبابائی 1399 -
مولفه های بازنمایی هویت مومنانه زنان در شبکه های مجازی (اینستاگرام)
مریم علی محمدی 1398 -
اهداف تعلیم و تربیت ابتدایی و آموزش عالی در قوانین آموزش وپرورش ایران از انقلاب مشروطه تا پایان دوره قاجار(1285-1304 ش/ 1324-1343ق)
ثریّا موذن زاده کلور 1398 -
بررسی تاثیرات فطری گرایی چامسکی بر روش تدریس زبان دوم
محسن سمیعی زفرقندی 1398 -
دلالتهای مفهوم تقوا برای تبیین رویکرد تعلیم و تربیت
ابوالفضل حاجی کاظم 1396 -
نقش پرورش عقل و عاطفه در رشد ایمان از منظر حکمت متعالیه
عصمت آقاگلی 1395 -
تبیین شیوه ها و پیامدهای مردم نگاری تربیتی از منظر متخصصان و مجریان
علی گلرونیا 1394 -
مقایسه اخلاق فضیلت مدار از دیدگاه السدیر مک اینتایر و ملا احمد نراقی
حسین کیال 1393 -
ارتباط عقل عملی با هوش هیجانی و تاثیر ict بر آن
افسانه سیاح پور 1393 -
شناسایی راه های دستیابی به هویت انسان از دیدگاه محمد اقبال لاهوری و بررسی دلالت های آن برای نظام تعلیم و تربیت ایران
محسن خوشناموند 1393 -
شناسایی الگوی تربیتی سعدی از منظر آموزش فلسفه به کودک
طیبه رجبی 1393 -
نقش روش های تدریس معلمان فیزیک در شکل گیری باورهای معرفت شناختی دانش آموزان مدارس پسرانه متوسطه تهران
احمد قرطالی 1393 -
نقش برنامه درسی پنهان درتربیت دینی دانش آموزان متوسطه شهرستان تالش در سال 92-91
محبوبه رضائی دیگه سرائی 1392 -
عوامل تاثیرگذاری برشکل گیری سبک های فرزندپروری در خانواده های شهرستان اندیمشک
مهوش میری 1392 -
بررسی میزان سازگاری برنامه درسی قصدشده ،اجرا شده و تجربه شده درس دین و زندگی سال سوم دبیرستان
فاطمه ولدی 1391 -
بررسی رابطه هویت دینی با شادمانی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف آباد در سال تحصیلی 90-89
فاطمه خوشاوی نجف آبادی 1390 -
بررسی و امکان ضرورت آموزش والدین از نظر معلمان و مدیران مدارس راهنمایی شهرستان ارسنجان
علی میرزا قرائی 1390 -
بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری والدین با انعطاف پذیری مذهبی دانش آموزان مدارس راهنمایی شهر خواف
احمدرضا مقیمی رودی 1390 -
بررسی تاثیر آموزش نماز برخودانگیختگی دانش آموزان نسبت به نماز
زینب خاکسار 1389 -
بررسی مفهوم خانواده در محتوای کتاب های درسی بخوانیم و بنویسیم، تعلیمات اجتماعی و هدیه های آسمانی در دوره ابتدایی
سهراب نجفی 1389 -
مقایسه تاثیر روش های آموزش سنتی برپیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری در دروس ریاضی دانش آموزان سال دوم دبیرستان دخترانه طلوع در سال تحصیلی 88-87
شبنم علیزاده 1389 -
بررسی رابطه باورهای دینی مدیران مدارس اسلامی دخترانه مناطق 3 و1 و13شهر تهران با عملکرد آنهادر نظارت و کنترل سازمانی
خدیجه اکبری دهقی 1388