Faculty Profile

محمد یمنی دوزی سرخابی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/17

محمد یمنی دوزی سرخابی

علوم تربیتی و روان‌شناسی / علوم تربیتی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. تحلیل وضعیت موجود تعاملات ذی نفعان در فرایند سیاسگذاری علمی در ایران
    حسین نصیری 1402
  2. تحلیل وضعیت سرمایه علمی در دانشگاه شهید بهشتی از دیدگاه کنشگران این دانشگاه
    فاطمه نصراللهی نیا 1400
  3. شناسایی وضعیت راهنمایی دانشجویان دکتری در دانشگاه‌های دولتی غیرپزشکی شهر تهران
    احمد محجوبیان 1400
  4. ارائه یک چارچوب معنایی برای فهم برنامه درسی آموزش عالی
    حامد کمالی 1400
  5. بررسی و اعتباریابی الگوی ارزیابی بیرونی گروه های آموزشی ، مورد رشته علوم تربیتی در دانشگاه های دولتی شهر تهران
    امیر رجائی 1400
  6. بررسی اکتشافی تجارب بی عدالتی در آموزش عالی ایران
    مهدی مهدی 1400
  7. طراحی الگویی مطلوب برای خصوصی سازی آموزش عالی در ایران
    اسماء عزیزی 1399
  8. شناسایی وضعیت رویکرد میان رشته ای در حوزه علوم پایه در دانشگاه های جامع دولتی شهر تهران
    اعظم معتمدی محمدآبادی 1398
  9. فرهنگ دانشگاهی و عوامل موثر بر آن از دیدگاه صاحبنظران و دانشجویان
    یوسف ناموروانسفلی 1397
  10. مطالعه و ارائه الگوی شبکه های یادگیری - نوآوری دانشجویان
    امین باقری 1397
  11. بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه درایران از زمان تاسیس دانشگاه تهران تا امروز
    منیره سهرابی 1397
  12. آسیب شناسی پردیس های خودگردان دانشگاه های دولتی شهر تهران
    مریم سادات قریشی خوراسگانی 1395
  13. ارزیابی توان سازگارشوندگی دانشگاه های دولتی ایران و عوامل موثر بر آن
    منیره صالحی 1395
  14. طراحی الگوی کیفیت آموزش عالی از منظر ذینفعان ( مورد: دانشکده های فنی و مهندسی دانشگاههای دولتی شهر تهران)
    سودابه حسن زاده بارانی کرد 1395
  15. بررسی مقایسه ای تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی در برنامه پنج ساله سنجش آموزش عالی پس از انقلاب اسلامی ایران
    احمد فتح الهی کوچه 1394
  16. بررسی جریان توسعه دانشگاهی در دانشگاههای دولتی (وزارت علوم،تحقیقات و فناوری) و طراحی الگویی برای آن
    عیسی ثمری 1393
  17. تبیین فرایند توسعه برنامه های میان رشته ای در نظام دانشگاهی ایران با تاکید بر علوم انسانی
    امیرحسین کیذوری 1392
  18. طراحی چارچوب مفهومی بین المللی کردن برنامه های درسی در نظام آموزش عالی
    طلعت دیباواجاری 1391
  19. طراحی الگوی شایستگی های روسای دانشگاههای دولتی ایران
    غلامحسین رضایت 1390
  20. بررسی وضعیت ارتباط دانشکده های گروه فنی- مهندسی دانشگاه های دولتی شهر تهران با صنعت در چارچوب نظام ملی نوآوری
    میترا اسمعیلی 1390
  21. بررسی رابطه سبک تفکر و سبک رهبری در میان روسای موسسات آموزش عالی شهر تهران
    نسرین نورشاهی 1385

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تبیین چالش های آموزشی دانشگاه فرهنگیان تبریز بر اساس تجارب زیسته دانشجو معلمان
    محمدرضا ستاری پورسخلوئی 1401
  2. آسیب شناسی بین المللی شدن دانشگاه شهید بهشتی بر اساس تجارب زیسته دانشجویان خارجی
    مهسا رشیدی 1401
  3. بررسی وضعیت تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر توسعه خودرهبری دانشجو
    کامبیز فرخی 1400
  4. بررسی رابطه سبک مدیریت کلاسی استادان و انگیزه تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه. دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی)
    حبیبه محسنی پائین رودپشتی 1399
  5. شناسایی شایستگی های موردنیاز مدرسان موک جهت ارتقاء حفظ و نگهداشت یادگیرندگان
    زهرا حسینی 1399
  6. بررسی مشکلات و مسائل اجرایی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان ازنظر مدرسان و دانشجویان
    حسین محمدی 1399
  7. بررسی وضعیت گذشته و موجود اعتبارسنجی در نظام آموزش عالی ایران بر اساس الگوی بومی از اعتبارسنجی و تحلیل تطبیقی آن با الگوی مرجع به عنوان وضعیت مطلوب
    محمد مجتبی زاده 1399
  8. ارزیابی درونی دانشکده فلسفه دانشگاه غیرانتفاعی شیخ مفید قم و ارائه چهارچوب کاربست نتایج
    فهیمه حمدی 1397
  9. شناسایی الگوهای مفهومی اخلاق پژوهش و رابطه آن با عمل اخلاقی بر اساس ادراکات اساتید پژوهشگر
    آرمیتا قربان شیرودی 1397
  10. بررسی ویژگی های استادان برجسته از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی)
    مستوره صامتی 1396
  11. بررسی رابطه مهارت های مطالعاتی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با موفقیت تحصیلی آنها
    مهین فتاحی 1396
  12. شناسایی ابعاد فرهنگی یادگیری در دانشگاه، مطالعه موردی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید بهشتی
    راضیه شاهوردی 1396
  13. آسیب شناسی درس افزار دانشگاه شهید بهشتی تهران براساس بعد مدیریت از ابعاد یادگیری الکترونیکی خان
    فاطمه ورداسبی 1396
  14. بررسی کیفیت اجرای طرح ارزیابی درونی گروه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی
    فاطمه نصراللهی نیا 1396
  15. تحلیل تاثیر ادغام دانشگاه شهید عباسپور در دانشگاه شهید بهشتی برفرهنگ دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی
    حسین نصیری 1396
  16. ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار (MBA) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهر تهران
    سعیده چوپانی جم جردی 1395
  17. بررسی مولفه های مدیریت کلاس درس مبتنی بر تفکر انتقادی از دیدگاه دانشجویان و اعضاء هیات علمی دانشکده های علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی
    حامد کمالی 1395
  18. تدوین الگوی شایستگی های دبیران دبیرستان های دولتی ایران
    منیژه صادق بیگی 1395
  19. بررسی اثربخشی آموزشی سراهای محله شهر تهران
    الهه اینه سازی دویم 1394
  20. بررسی رابطه عنصر برنامه درسی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد گروه برنامه ریزی درسی دانشگاه های:الزهراء،شهید بهشتی،تربیت معلم، علامه طباطبایی ، تربیت مدرس
    سروه سبحانی 1393
  21. بررسی میزان اثربخشی برنامه های آموزشگاه های علمی آزاد در موفقیت دانشجویان کارشناسی ورودی سال 92 دانشگاه شهید بهشتی
    سکینه حیدری 1393
  22. بررسی جایگاه مولفه های شهروندی و برنامه درسی دوره متوسطه آموزش و پرورش از دیدگاه دبیران شهر تبریز
    مظاهر برناخواجه 1393
  23. ارزیابی عملکرد آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشکده های علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی
    هادی یوسفی 1393
  24. تحلیل استراتژیک گسترش کمی تحصیلات تکمیلی از دیدگاه اعضای هیآت علمی دانشگاه شهید بهشتی
    مریم بختیار 1393
  25. بررسی عوامل موثر بر تجربیات پژوهشی(فرایند انجام پایان نامه) دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
    عطیه محمدی دوست 1392
  26. بررسی روشهای آموزش و ارزشیابی دانشگاه پیام نور از دیدگاه اساتید و دانشجویان پیام نور واحد سقز
    اصغر عمادی انور 1392
  27. مقایسه سبک های مدیریت مدیران در دبیرستان های عادی،نمونه دولتی،غیر انتفاعی و تیزهوشان پسرانه شهر تهران از دیدگاه دبیران
    علیرضا جوان بخت 1392
  28. بررسی اثربخشی دوره های کوتاه مدت آموزش ضمن خدمت آموزگاران در شهرستان طارم- زنجان در سال های 1390-1388
    معصومه محمدی 1392
  29. بررسی وضعیت نقش های جنسیتی در محتوای کتابهای درسی دوره راهنمایی از دیدگاه دانش آموزان دختر و پسر دوره راهنمایی در شهر سنندج
    سعدا حسینی 1392
  30. بررسی وضعیت اخلاق پژوهشی در تدوین پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های صنعتی تهران
    علی داودزاده 1392
  31. بررسی وضعیت مدیریت سرمایه های فکری در دانشگاه ،مطالعه موردی : دانشگاه صنعتی شریف
    امیر شهسواری 1391
  32. بررسی وضعیت اجتماع علمی دانشگاه شهید بهشتی
    عقیل ابوچناری 1391
  33. ارزیابی اثربخشی عملکرد مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق تهران در راستای بهبود نظام آموزشی
    شیرین یدالهی لوشکانی 1390
  34. بررسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی و عوامل زمینه ای موثر بر آن
    زهرا غلامی 1390
  35. بررسی عوامل موثر بر وضعیت شرکت اولیا در کلاس های آموزش خانواده در شهرستان زرند کرمان
    مریم نورالدینی 1390
  36. بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان کتابخانه ملی از دیدگاه شرکت کنندگان در این دوره ها در سال 1388
    منظر بی پروای قریق 1389
  37. بررسی عوامل موثر بر تجربیات پژوهشی(فرایند پایان نامه نویسی) دانشجویان کارشناسی ارشد و دانشگاه های صنعتی اصفهان و اصفهان
    منیره سهرابی 1389
  38. بررسی مقایسه اثربخشی فرصت های مطالعاتی اعضاء هیات علمی دانشگاه های تهران، تربیت مدرس و شهید بهشتی
    فاطمه سیدی راوندی 1389
  39. بررسی عوامل موثر بر عملکرد قطبهای علمی کشور
    مهرداد پیرمحمدی 1389
  40. نقش نشریات علمی درتولید علم ازدیدگاه هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه علوم انسانی دانشگاه های تهران
    سمیرا اسلانی کتولی 1389
  41. ارزیابی درونی گروه زراعت دانشکده علوم زراعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
    محمدمهدی لولائی 1389
  42. بررسی رابطه بین مهارت های سه گانه مدیران پژوهشی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی و کارشناسان پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی تهران)
    مریم بوستان کار 1388
  43. بررسی عوامل موثر بر تجربیات پژوهشی (فرآیند انجام پایان نامه) دانشجویان دکترای حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی تبریز
    غلامعلی دهقانی 1386