استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/29
امید شکری
علوم تربیتی و روانشناسی / روانشناسی
دروس ارائه شده نیمسال جاری
نام درس | واحد | زمان ارائه درس | ترم |
---|---|---|---|
روش تحقیق (کمی و کیفی) | 3 | هر هفته، دوشنبه، 13:00-15:00، هر هفته، چهارشنبه، 15:00-17:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
روش تحقیق در روان شناسی | 3 | هر هفته، يكشنبه، 10:00-12:00، هر هفته، چهارشنبه، 17:00-19:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
روش های پژوهش | 2 | هر هفته، سهشنبه، 10:00-12:00، هر هفته، يكشنبه، 17:00-19:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
کاربرد نرم افزارها | 2 | هفته هاي فرد، شنبه، 17:00-19:00، هفته هاي زوج، شنبه، 17:00-19:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
روش های آماری پیشرفته | 3 | هر هفته، سهشنبه، 13:00-16:00، هر هفته، دوشنبه، 17:00-19:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
روش های پژوهش کیفی و ترکیبی در علوم تربیتی و روان شناسی | 2 | نيمه اول ترم، دوشنبه، 08:00-10:00، نيمه اول ترم، دوشنبه، 15:00-17:00، نيمه دوم ترم، دوشنبه، 08:00-10:00، نيمه دوم ترم، دوشنبه، 15:00-17:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
آماراستنباطی وروش تحقیق پیشرفته | 3 | نيمه اول ترم، شنبه، 13:00-16:00، نيمه دوم ترم، شنبه، 13:00-16:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
آمار استنباطی پیشرفته | 2 | هر هفته، يكشنبه، 15:00-17:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
آمار استنباطی پیشرفته | 2 | هر هفته، يكشنبه، 08:00-10:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
استنباط آماری کاربردی | 3 | هر هفته، چهارشنبه، 08:00-09:30، هر هفته، شنبه، 08:00-09:30 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
روشهای آماری در علوم شناختی | 2 | هر هفته، سهشنبه، 08:00-10:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 |
دروس ارائه شده قبلی
- آمار استباطی
- آمار استنباطی
- آمار استنباطی و کاربرد SPSS
- آمار استنباطی پیشرفته
- آمار استنباطی پیشرفته
- آمار توصیفی
- آمار توصیفی
- آمار و روش تحقیق پیشرفته
- آماراستنباطی وروش تحقیق پیشرفته
- استفاده از روشهای آماری و پژوهشی پیشرفته در روانشناسی بالینی
- تحلیل عاملی
- روان شناسی 1
- روان شناسی تربیتی
- روان شناسی رشد (نوجوانی) 2
- روان شناسی رشد (کودکی) 1
- روان شناسی عمومی
- روان شناسی عمومی (1)
- روان شناسی عمومی (2)
- روان شناسی کودکان تیزهوش و روشهای آموزش آنها
- روان شناسی کودکان ناسازگار
- روان شناسی یادگیری و انگیزش
- روانشناسی تربیتی
- روانشناسی یادگیری
- روانشناسی یادگیری
- روش تحقیق
- روش تحقیق (کمی و کیفی)
- روش تحقیق در روان شناسی
- روش تحقیق در روان شناسی
- روش های آماری و طرح های پژوهشی پیشرفته در روانشناسی بالینی
- روش های آماری پیشرفته
- روش های آماری چند متغیری
- روش های پژوهش
- روش های پژوهش
- روش های پژوهش کیفی و ترکیبی در علوم تربیتی و روان شناسی
- روشهای تحقیق و آمار در علوم شناختی
- روشهای تحقیق پیشرفته در علوم تربیتی و روان
- سمینار در نظریه ها و یافته های روانشناسی
- فناوری اطلاعات در روانشناسی
- مبانی نظری روش تحقیق در مشاوره
- مسائل روان سنجی
- نظریه های انگیزش درآموزش وپرورش
- پژوهش (عملی - انفرادی) در روانشناسی
- پژوهش عملی - انفرادی در روانشناسی بالینی (1)
- پژوهش عملی - انفرادی در روانشناسی بالینی (2)
- پژوهش های عملی - انفرادی در روان شناسی بالینی
- پژوهش های عملی - انفرادی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (1)
- پژوهش های عملی - انفرادی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (2)
- پژوهشهای عملی ـ انفرادی (در روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی)
- کاربرد نرم افزارها
- کاربرد کامپیوتر در تجزیه و تحلیل آماری