Faculty Profile

امید شکری

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/01/31

امید شکری

علوم تربیتی و روان‌شناسی / روان‌شناسی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی مولفه های نقصان انگیزش در معلمان به منظور ارائه مدلی مفهومی براساس نظریه داده بنیاد
    حسین فرج زاده ارباطان 1400
  2. رابطه ی پرطاقتی روانی و زندگی تحصیلی نوجوانان تیزهوش ، نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابله ای
    فاطمه عطایی 1400
  3. مفهوم‌سازی خودمراقبت‌گری در دانش‌آموزان تیزهوش: یک پژوهش کیفی
    ارغوان کیاکاظمی 1399
  4. بررسی نقش واسطه ای راهبردهای مقابله شناختی و رابطه پرطاقتی روانی با بهزیستی روانشناختی نوجوانان تیزهوش دختر و پسر
    فاطمه سادات انضباطی 1399
  5. مسیرهای بین هدف گزینی اجتماعی و سازگاری با مدرسه: نقش واسطه ای نشخوارگری، همدلی و بخشایش
    اکبر نصیری 1399
  6. مدل یابی رابطه علی بین کمال گرایی، اسنادها علی و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان سرآمد دختر و پسر
    سیدمجتبی ملک جعفریان 1398
  7. مدل یابی روابط علی شیوه های والد گری، هدف گزینی اجتماعی و دشواری های بین فردی نوجوانان: آزمون تجربی نظریه پردازش شناختی اطلاعات اجتماعی
    مژده قوانلو 1398
  8. رابطه ی بین نیرومندی های منشی و بهزیستی عاطفی معلمان، نقش واسطه ای سرمایه ی روانشناختی
    محمد اسماعیلی 1398
  9. مدل یابی رابطه ی بین کمال گرایی و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری هیجانات پیشرفت و ارزیابی های شناختی
    مرضیه زمردی 1398
  10. الگوی روابط علی پیشایندها و پسایندهای سبک زندگی تحصیلی سلامت محور در دانش آموزان سرآمد
    سحر صوفی 1398
  11. مدل یابی روابط خوش بینی تحصیلی،هیجان ها و تعامل معلم- دانش آموز
    غلامرضا امیری دهج 1397
  12. تاثیر برنامه های (اکنون با استرس مبارزه کن)CSNبر ارزیابی های شناختی ،راهبردهای مقابله ای ،هیجانات پیشرفت مثبت ومنفی و رضامندی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان
    کاظم رجائی نیا 1397
  13. اثربخشی برنامه آموزش مهارت های خشم بر هیجان و بیانگری خشم ، روابط مثبت با دیگران و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول
    لیلا کبیری 1397
  14. تاثیر برنامه آموزشی غنی سازی مهارت های شناختی ،هیجانی،اجتماعی بر پاسخ دهی همدلانه ،کنترل تکانه،مدیریت خشم و سازگاری اجتماعی ،تحصیلی کودکان 12 ساله
    هاجر صدیق اصطهباناتی 1396
  15. اثر برنامه ریزی آموزشی مهارت های حل همیارانه ی تعارضات بین فردی بر هدف گزینی اجتماعی ،سبک حل تعارض و سازگاری دختران دبیرستانی
    ماهره عزیزی شمامی 1396
  16. ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی بازدارنده و ارتقادنده سلامت (چشم اندازی بر نظریه های معاصر بر انگیزش پیشرفت)
    پروین صالح زاده 1396
  17. تاثیر برنامه تاب آوری پنسیلوانیا بر فرایندهای ارزیابی شناختی، مقابله مثبت و هیجانات مثبت و منفی در دانش آموزان
    سمیه محبی 1396
  18. رابطه تعارض والد - نوجوان و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان (نقش واسطه ای راهبردهای حل تعارض)
    سیدمحمد ساداتیان 1396
  19. مدل یابی نشخوار خشم، هیجان خشم و رفتارهای تهاجمی در رانندگان تاکسی شهر تهران،مربیان آموزشگاه رانندگی: آزمون نقش تفاوت های جنسی
    ریحانه قاسمی دارستانی 1396
  20. مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش:آزمون تغییرناپذیری جنسیتی
    زهراسادات رضوی علوی 1396
  21. رابطه جهت گیری های هدف پیشرفت و فریبکاری تحصیلی: نقش واسطه ای عدم تعهد به اخلاق تحصیلی و ترس از ارزیابی منفی
    زهرا رویائی 1395
  22. اثربخشی بازآموزی اسنادی بر تاب آوری تحصیلی، راهبردهای نظم بخشی هیجانی، هیجانات پیشرفت و تعهد تحصیلی
    زهرا گشتاسبی 1395
  23. رابطه توانمندی های منشی معلمان با خودکارآمدی ادراک شده آنها برای آموزش اخلاقی دانش آموزان: نقش واسطه ای تعامل معلم - دانش آموز
    زینب قربانی 1395
  24. رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی: نقش واسطه ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت
    سهراب صحرائی 1395
  25. سازگاری هیجانی، واکنش پذیری نسبت به تنیدگی ادراک شده و رفتارهای سبک زندگی: آزمون مدل پیشنهادی
    زهره السادات سادات اخوی 1394
  26. مدل یابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت: یک تحلیل میانجی گر
    زهرا باغی 1394
  27. الگوی روابط علی پیشایندها و پسایندهای رفتارهای سلامت در دانشجویان
    مهسا عمید 1394
  28. آزمون روابط ساختاری بین ساختارهای هدف در کلاس درس، خودکارآمدی اجتماعی، کمال گرایی، اهداف پیشرفت اجتماعی و سازگاری با مدرسه
    عطیه سرائی 1394
  29. مدل یابی روابط بین ترس از ارزیابی منفی ،تحصیلی و بهزیستی فاعلی در نوجوانان تیزهوش و عادی
    ریحانه پاسبانی 1393
  30. آزمون روابط ساختاری بین باورهای خود کار آمدی تحصیلی، الگوهای اسنادی، سبک های مقابله، هیجان پیشرفت و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان
    نیلوفر اسمعیلی 1392
  31. الگوی روابط علّی پیشایندها و پسایندهای خود ناتوان سازی تحصیلی در دانشجویان
    الهه گودرزناصری 1392
  32. آزمون اثر بخشی برنامه مداخله ای تاب آوری بر الگوهای اسنادی،راهبردهای مقابله ای و سازگاری روانشناختی دانشجویان
    الهام منصوری 1392
  33. مدل یابی روابط بین باورهای خود کارآمدی، اهداف پیشرفت، ارزیابی های شناختی و خود نظم جویی تحصیلی: آزمون نظریه کنترل- ارزش هیجانات پیشرفت
    لیلا محمدی پور 1392
  34. تنیدگی شغلی، راهبردهای مقابله ای و فشارها:الگوی تغییر ناپذیری جنسی
    اعظم صادقی وزین 1391
  35. رابطه بین تنیدگی شغلی و بهزیستی عاطفی مربوط به شغل در بین معلمان:آزمون الگوی اثرات میانجی گر باورهای خود کار آمدی
    انور نوری 1391
  36. ارزیابی های شناختی ،خوش بینی، راهبردهای مقابله ای و بهزیستی ذهنی: تحلیل معادلات ساختاری الگوی تبادلی استرس- مقابله
    احمد گودرزی 1391
  37. نقش میانجیگر خوش بینی در رابطه بین تجارب تحصیلی تنیدگی زا و واکنش های به این تجارب در دانشجویان دختر و پسر
    فاطمه طاعتی 1390