Faculty Profile

امید شکری

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

امید شکری

علوم تربیتی و روان‌شناسی / روان‌شناسی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. واکاوی نگرش و تجارب مدیران سازمان ها و ارزیابان کانون های ارزیابی نسبت به ارزیابی شایستگی ها مبتنی بر تکنولوژی: یک رویکرد کیفی
    حمیدرضا جمشیدی 1403
  2. مفهوم پردازی معلم تاملی : یک مطالعه داده بنیاد
    علی اکبر اعظمی نیا 1403
  3. مدل والدگری توانمندساز تحصیلی: یک پژوهش داده بنیاد
    هانیه حقانی 1403
  4. مفهوم پردازی معلم مشفق : یک مطالعه داده بنیاد
    مریم السادات منافی 1403
  5. مدلیابی رابطه معنای زندگی و بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دختر و پسر با میانجی گری سرمایه های روانشناختی
    زینب اکرامیان 1402
  6. رابطه والدگری توانمندساز و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی سلامت محور در نوجوانان:نقش واسطه‌ای کنش تاملی والدینی
    زهرا قاسمی 1402
  7. نقش تعدیل کننده جنسیت در رابطه راهبردهای حفظ رابطه و سبک دلبستگی به همسر در ازدواج مجدد
    آرزو زندی 1401
  8. اثربخشی برنامه ی والدگری توانمندمحور بر سرمایه روان شناختی والدین و بهزیستی کودکان
    ریحانه نقی زاده 1401
  9. تحلیل پدیدارشناختی ادراک نوجوانان تیزهوش غیرموفق از شیوه های والد گری
    مهدیه رنجبرنوشر 1401
  10. نقش واسطه ای پرطاقتی روانی در رابطه والدگری توانمند ساز و تاب آوری روانشناختی در دانشجویان دختر و پسر
    محمد اردشیرلاریجانی 1401
  11. طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعه داده بنیاد
    فاطمه نوری مختاری 1401
  12. ساخت و اعتبار یابی مقدماتی آزمون غربالگری تاب آوری روانشناختی در نوجوانان تیزهوش
    فاطمه الماسی 1401
  13. ساخت و اعتباریابی مقدماتی فرم معلم غربالگر یادگیری هیجانی اجتماعی در دوره ابتدایی
    علی کوکب 1400
  14. دشواری های هیجانی و اجتماعی در نوجوانان سرآمد یک مطالعه کیفی
    حامد اسماعیل یان 1400
  15. واکاوی نقش انگیزش معلم بر انگیزش پیشرفت یادگیرندگان در بستر آموزش و یادگیری آنلاین
    فاطمه ثاراللهی 1400
  16. شناسایی مولفه های نقصان انگیزش در معلمان به منظور ارائه مدلی مفهومی براساس نظریه داده بنیاد
    حسین فرج زاده ارباطان 1400
  17. روابط بین جهت گیری های هدفی ،راهبردهای مقابله شناختی و هیجانات معلم نقش جنس
    زهرا تیرآور 1400
  18. رابطه ی پرطاقتی روانی و زندگی تحصیلی نوجوانان تیزهوش ، نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابله ای
    فاطمه عطایی 1400
  19. مفهوم‌سازی خودمراقبت‌گری در دانش‌آموزان تیزهوش: یک پژوهش کیفی
    ارغوان کیاکاظمی 1399
  20. بررسی نقش واسطه ای راهبردهای مقابله شناختی و رابطه پرطاقتی روانی با بهزیستی روانشناختی نوجوانان تیزهوش دختر و پسر
    فاطمه سادات انضباطی 1399
  21. مسیرهای بین هدف گزینی اجتماعی و سازگاری با مدرسه: نقش واسطه ای نشخوارگری، همدلی و بخشایش
    اکبر نصیری 1399
  22. مدل یابی رابطه علی بین کمال گرایی، اسنادها علی و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان سرآمد دختر و پسر
    سیدمجتبی ملک جعفریان 1398
  23. مدل یابی روابط علی شیوه های والد گری، هدف گزینی اجتماعی و دشواری های بین فردی نوجوانان: آزمون تجربی نظریه پردازش شناختی اطلاعات اجتماعی
    مژده قوانلو 1398
  24. رابطه ی بین نیرومندی های منشی و بهزیستی عاطفی معلمان، نقش واسطه ای سرمایه ی روانشناختی
    محمد اسماعیلی 1398
  25. مدل یابی رابطه ی بین کمال گرایی و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری هیجانات پیشرفت و ارزیابی های شناختی
    مرضیه زمردی 1398
  26. الگوی روابط علی پیشایندها و پسایندهای سبک زندگی تحصیلی سلامت محور در دانش آموزان سرآمد
    سحر صوفی 1398
  27. تاثیر برنامه های (اکنون با استرس مبارزه کن)CSNبر ارزیابی های شناختی ،راهبردهای مقابله ای ،هیجانات پیشرفت مثبت ومنفی و رضامندی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان
    کاظم رجائی نیا 1397
  28. مدل یابی روابط خوش بینی تحصیلی،هیجان ها و تعامل معلم- دانش آموز
    غلامرضا امیری دهج 1397
  29. اثربخشی برنامه آموزش مهارت های خشم بر هیجان و بیانگری خشم ، روابط مثبت با دیگران و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول
    لیلا کبیری 1397
  30. اثر برنامه ریزی آموزشی مهارت های حل همیارانه ی تعارضات بین فردی بر هدف گزینی اجتماعی ،سبک حل تعارض و سازگاری دختران دبیرستانی
    ماهره عزیزی شمامی 1396
  31. تاثیر برنامه آموزشی غنی سازی مهارت های شناختی ،هیجانی،اجتماعی بر پاسخ دهی همدلانه ،کنترل تکانه،مدیریت خشم و سازگاری اجتماعی ،تحصیلی کودکان 12 ساله
    هاجر صدیق اصطهباناتی 1396
  32. ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی بازدارنده و ارتقادنده سلامت (چشم اندازی بر نظریه های معاصر بر انگیزش پیشرفت)
    پروین صالح زاده 1396
  33. مدل یابی نشخوار خشم، هیجان خشم و رفتارهای تهاجمی در رانندگان تاکسی شهر تهران،مربیان آموزشگاه رانندگی: آزمون نقش تفاوت های جنسی
    ریحانه قاسمی دارستانی 1396
  34. مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش:آزمون تغییرناپذیری جنسیتی
    زهراسادات رضوی علوی 1396
  35. رابطه تعارض والد - نوجوان و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان (نقش واسطه ای راهبردهای حل تعارض)
    سیدمحمد ساداتیان 1396
  36. تاثیر برنامه تاب آوری پنسیلوانیا بر فرایندهای ارزیابی شناختی، مقابله مثبت و هیجانات مثبت و منفی در دانش آموزان
    سمیه محبی 1396
  37. اثربخشی بازآموزی اسنادی بر تاب آوری تحصیلی، راهبردهای نظم بخشی هیجانی، هیجانات پیشرفت و تعهد تحصیلی
    زهرا گشتاسبی 1395
  38. رابطه توانمندی های منشی معلمان با خودکارآمدی ادراک شده آنها برای آموزش اخلاقی دانش آموزان: نقش واسطه ای تعامل معلم - دانش آموز
    زینب قربانی 1395
  39. رابطه جهت گیری های هدف پیشرفت و فریبکاری تحصیلی: نقش واسطه ای عدم تعهد به اخلاق تحصیلی و ترس از ارزیابی منفی
    زهرا رویائی 1395
  40. رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی: نقش واسطه ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت
    سهراب صحرائی 1395
  41. سازگاری هیجانی، واکنش پذیری نسبت به تنیدگی ادراک شده و رفتارهای سبک زندگی: آزمون مدل پیشنهادی
    زهره السادات سادات اخوی 1394
  42. الگوی روابط علی پیشایندها و پسایندهای رفتارهای سلامت در دانشجویان
    مهسا عمید 1394
  43. مدل یابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت: یک تحلیل میانجی گر
    زهرا باغی 1394
  44. آزمون روابط ساختاری بین ساختارهای هدف در کلاس درس، خودکارآمدی اجتماعی، کمال گرایی، اهداف پیشرفت اجتماعی و سازگاری با مدرسه
    عطیه سرائی 1394
  45. مدل یابی روابط بین ترس از ارزیابی منفی ،تحصیلی و بهزیستی فاعلی در نوجوانان تیزهوش و عادی
    ریحانه پاسبانی 1393
  46. آزمون اثر بخشی برنامه مداخله ای تاب آوری بر الگوهای اسنادی،راهبردهای مقابله ای و سازگاری روانشناختی دانشجویان
    الهام منصوری 1392
  47. مدل یابی روابط بین باورهای خود کارآمدی، اهداف پیشرفت، ارزیابی های شناختی و خود نظم جویی تحصیلی: آزمون نظریه کنترل- ارزش هیجانات پیشرفت
    لیلا محمدی پور 1392
  48. الگوی روابط علّی پیشایندها و پسایندهای خود ناتوان سازی تحصیلی در دانشجویان
    الهه گودرزناصری 1392
  49. آزمون روابط ساختاری بین باورهای خود کار آمدی تحصیلی، الگوهای اسنادی، سبک های مقابله، هیجان پیشرفت و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان
    نیلوفر اسمعیلی 1392
  50. تنیدگی شغلی، راهبردهای مقابله ای و فشارها:الگوی تغییر ناپذیری جنسی
    اعظم صادقی وزین 1391
  51. رابطه بین تنیدگی شغلی و بهزیستی عاطفی مربوط به شغل در بین معلمان:آزمون الگوی اثرات میانجی گر باورهای خود کار آمدی
    انور نوری 1391
  52. ارزیابی های شناختی ،خوش بینی، راهبردهای مقابله ای و بهزیستی ذهنی: تحلیل معادلات ساختاری الگوی تبادلی استرس- مقابله
    احمد گودرزی 1391
  53. نقش میانجیگر خوش بینی در رابطه بین تجارب تحصیلی تنیدگی زا و واکنش های به این تجارب در دانشجویان دختر و پسر
    فاطمه طاعتی 1390