استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/29
امید شکری
علوم تربیتی و روانشناسی / روانشناسی
رساله های دکتری
-
شناسایی و سنجش مولفه ها و مدل تبیینی خرد در جامعه ایرانی(آزمون مدل های رقیب)
مهدی دستا 1400 -
ساخت برنامه جامع طراحی انگیزشی و تاثیر آن بر رفتارهای تسهیل-گر/بازدارنده سبک زندگی تحصیلی: آزمون تجربی مدل ARCS
فاطمه رشیدی پور 1400 -
مفهوم پردازی توانمندسازی روانی دانشجویان: انطباق مداخله های روانی – آموزشی و اثربخشی آن بر رفتارهای سبک زندگی تحصیلی سلامت محور
الهام کوشکی 1399 -
بررسی قضاوت اخلاقی در جامعه ایرانی از منظر کارکرد اجتماعی: اخلاق و نقش های اجتماعی
پگاه نجات 1395
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
واکاوی نگرش و تجارب مدیران سازمان ها و ارزیابان کانون های ارزیابی نسبت به ارزیابی شایستگی ها مبتنی بر تکنولوژی: یک رویکرد کیفی
حمیدرضا جمشیدی 1403 -
مفهوم پردازی معلم تاملی : یک مطالعه داده بنیاد
علی اکبر اعظمی نیا 1403 -
مدل والدگری توانمندساز تحصیلی: یک پژوهش داده بنیاد
هانیه حقانی 1403 -
مفهوم پردازی معلم مشفق : یک مطالعه داده بنیاد
مریم السادات منافی 1403 -
مدلیابی رابطه معنای زندگی و بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دختر و پسر با میانجی گری سرمایه های روانشناختی
زینب اکرامیان 1402 -
رابطه والدگری توانمندساز و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی سلامت محور در نوجوانان:نقش واسطهای کنش تاملی والدینی
زهرا قاسمی 1402 -
نقش تعدیل کننده جنسیت در رابطه راهبردهای حفظ رابطه و سبک دلبستگی به همسر در ازدواج مجدد
آرزو زندی 1401 -
اثربخشی برنامه ی والدگری توانمندمحور بر سرمایه روان شناختی والدین و بهزیستی کودکان
ریحانه نقی زاده 1401 -
تحلیل پدیدارشناختی ادراک نوجوانان تیزهوش غیرموفق از شیوه های والد گری
مهدیه رنجبرنوشر 1401 -
نقش واسطه ای پرطاقتی روانی در رابطه والدگری توانمند ساز و تاب آوری روانشناختی در دانشجویان دختر و پسر
محمد اردشیرلاریجانی 1401 -
طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعه داده بنیاد
فاطمه نوری مختاری 1401 -
ساخت و اعتبار یابی مقدماتی آزمون غربالگری تاب آوری روانشناختی در نوجوانان تیزهوش
فاطمه الماسی 1401 -
ساخت و اعتباریابی مقدماتی فرم معلم غربالگر یادگیری هیجانی اجتماعی در دوره ابتدایی
علی کوکب 1400 -
دشواری های هیجانی و اجتماعی در نوجوانان سرآمد یک مطالعه کیفی
حامد اسماعیل یان 1400 -
واکاوی نقش انگیزش معلم بر انگیزش پیشرفت یادگیرندگان در بستر آموزش و یادگیری آنلاین
فاطمه ثاراللهی 1400 -
شناسایی مولفه های نقصان انگیزش در معلمان به منظور ارائه مدلی مفهومی براساس نظریه داده بنیاد
حسین فرج زاده ارباطان 1400 -
روابط بین جهت گیری های هدفی ،راهبردهای مقابله شناختی و هیجانات معلم نقش جنس
زهرا تیرآور 1400 -
رابطه ی پرطاقتی روانی و زندگی تحصیلی نوجوانان تیزهوش ، نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابله ای
فاطمه عطایی 1400 -
مفهومسازی خودمراقبتگری در دانشآموزان تیزهوش: یک پژوهش کیفی
ارغوان کیاکاظمی 1399 -
بررسی نقش واسطه ای راهبردهای مقابله شناختی و رابطه پرطاقتی روانی با بهزیستی روانشناختی نوجوانان تیزهوش دختر و پسر
فاطمه سادات انضباطی 1399 -
مسیرهای بین هدف گزینی اجتماعی و سازگاری با مدرسه: نقش واسطه ای نشخوارگری، همدلی و بخشایش
اکبر نصیری 1399 -
مدل یابی رابطه علی بین کمال گرایی، اسنادها علی و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان سرآمد دختر و پسر
سیدمجتبی ملک جعفریان 1398 -
مدل یابی روابط علی شیوه های والد گری، هدف گزینی اجتماعی و دشواری های بین فردی نوجوانان: آزمون تجربی نظریه پردازش شناختی اطلاعات اجتماعی
مژده قوانلو 1398 -
رابطه ی بین نیرومندی های منشی و بهزیستی عاطفی معلمان، نقش واسطه ای سرمایه ی روانشناختی
محمد اسماعیلی 1398 -
مدل یابی رابطه ی بین کمال گرایی و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری هیجانات پیشرفت و ارزیابی های شناختی
مرضیه زمردی 1398 -
الگوی روابط علی پیشایندها و پسایندهای سبک زندگی تحصیلی سلامت محور در دانش آموزان سرآمد
سحر صوفی 1398 -
تاثیر برنامه های (اکنون با استرس مبارزه کن)CSNبر ارزیابی های شناختی ،راهبردهای مقابله ای ،هیجانات پیشرفت مثبت ومنفی و رضامندی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان
کاظم رجائی نیا 1397 -
مدل یابی روابط خوش بینی تحصیلی،هیجان ها و تعامل معلم- دانش آموز
غلامرضا امیری دهج 1397 -
اثربخشی برنامه آموزش مهارت های خشم بر هیجان و بیانگری خشم ، روابط مثبت با دیگران و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول
لیلا کبیری 1397 -
اثر برنامه ریزی آموزشی مهارت های حل همیارانه ی تعارضات بین فردی بر هدف گزینی اجتماعی ،سبک حل تعارض و سازگاری دختران دبیرستانی
ماهره عزیزی شمامی 1396 -
تاثیر برنامه آموزشی غنی سازی مهارت های شناختی ،هیجانی،اجتماعی بر پاسخ دهی همدلانه ،کنترل تکانه،مدیریت خشم و سازگاری اجتماعی ،تحصیلی کودکان 12 ساله
هاجر صدیق اصطهباناتی 1396 -
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی بازدارنده و ارتقادنده سلامت (چشم اندازی بر نظریه های معاصر بر انگیزش پیشرفت)
پروین صالح زاده 1396 -
مدل یابی نشخوار خشم، هیجان خشم و رفتارهای تهاجمی در رانندگان تاکسی شهر تهران،مربیان آموزشگاه رانندگی: آزمون نقش تفاوت های جنسی
ریحانه قاسمی دارستانی 1396 -
مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش:آزمون تغییرناپذیری جنسیتی
زهراسادات رضوی علوی 1396 -
رابطه تعارض والد - نوجوان و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان (نقش واسطه ای راهبردهای حل تعارض)
سیدمحمد ساداتیان 1396 -
تاثیر برنامه تاب آوری پنسیلوانیا بر فرایندهای ارزیابی شناختی، مقابله مثبت و هیجانات مثبت و منفی در دانش آموزان
سمیه محبی 1396 -
اثربخشی بازآموزی اسنادی بر تاب آوری تحصیلی، راهبردهای نظم بخشی هیجانی، هیجانات پیشرفت و تعهد تحصیلی
زهرا گشتاسبی 1395 -
رابطه توانمندی های منشی معلمان با خودکارآمدی ادراک شده آنها برای آموزش اخلاقی دانش آموزان: نقش واسطه ای تعامل معلم - دانش آموز
زینب قربانی 1395 -
رابطه جهت گیری های هدف پیشرفت و فریبکاری تحصیلی: نقش واسطه ای عدم تعهد به اخلاق تحصیلی و ترس از ارزیابی منفی
زهرا رویائی 1395 -
رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی: نقش واسطه ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت
سهراب صحرائی 1395 -
سازگاری هیجانی، واکنش پذیری نسبت به تنیدگی ادراک شده و رفتارهای سبک زندگی: آزمون مدل پیشنهادی
زهره السادات سادات اخوی 1394 -
الگوی روابط علی پیشایندها و پسایندهای رفتارهای سلامت در دانشجویان
مهسا عمید 1394 -
مدل یابی پیشایندها و پسایندهای جهت گیری های هدف پیشرفت: یک تحلیل میانجی گر
زهرا باغی 1394 -
آزمون روابط ساختاری بین ساختارهای هدف در کلاس درس، خودکارآمدی اجتماعی، کمال گرایی، اهداف پیشرفت اجتماعی و سازگاری با مدرسه
عطیه سرائی 1394 -
مدل یابی روابط بین ترس از ارزیابی منفی ،تحصیلی و بهزیستی فاعلی در نوجوانان تیزهوش و عادی
ریحانه پاسبانی 1393 -
آزمون اثر بخشی برنامه مداخله ای تاب آوری بر الگوهای اسنادی،راهبردهای مقابله ای و سازگاری روانشناختی دانشجویان
الهام منصوری 1392 -
مدل یابی روابط بین باورهای خود کارآمدی، اهداف پیشرفت، ارزیابی های شناختی و خود نظم جویی تحصیلی: آزمون نظریه کنترل- ارزش هیجانات پیشرفت
لیلا محمدی پور 1392 -
الگوی روابط علّی پیشایندها و پسایندهای خود ناتوان سازی تحصیلی در دانشجویان
الهه گودرزناصری 1392 -
آزمون روابط ساختاری بین باورهای خود کار آمدی تحصیلی، الگوهای اسنادی، سبک های مقابله، هیجان پیشرفت و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان
نیلوفر اسمعیلی 1392 -
تنیدگی شغلی، راهبردهای مقابله ای و فشارها:الگوی تغییر ناپذیری جنسی
اعظم صادقی وزین 1391 -
رابطه بین تنیدگی شغلی و بهزیستی عاطفی مربوط به شغل در بین معلمان:آزمون الگوی اثرات میانجی گر باورهای خود کار آمدی
انور نوری 1391 -
ارزیابی های شناختی ،خوش بینی، راهبردهای مقابله ای و بهزیستی ذهنی: تحلیل معادلات ساختاری الگوی تبادلی استرس- مقابله
احمد گودرزی 1391 -
نقش میانجیگر خوش بینی در رابطه بین تجارب تحصیلی تنیدگی زا و واکنش های به این تجارب در دانشجویان دختر و پسر
فاطمه طاعتی 1390