Faculty Profile

محمود ابوالقاسمی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/02/13

محمود ابوالقاسمی

علوم تربیتی و روان‌شناسی / علوم تربیتی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. ارائه الگوی بالندگی دانشگران حرفه ای مبتنی بر رویکرد سیستم مدیریت دانش در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی یک سازمان دولتی
    محسن زراعتی رکنی 1400
  2. طراحی الگوی مشارکت نظام دانشگاهی ایران در فرآیند تربیت¬معلم
    مهدی محمدآقائی 1399
  3. طراحی سامانه یادگیری الکترونیکی به منظور ارتقای برنامه های بالندگی هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی
    بهار بندعلی 1398
  4. شناسایی چارچوب ارتقای شایستگی های مدیران ارشد شرکت های دانش بنیان
    زهره زین الدینی بیدمشکی 1398
  5. ارائه الگوی توسعه استعداد دانش آموختگان رشته مهندسی هوا و فضا
    داریوش مهری 1398
  6. طراحی مدل رتبه بندی گروههای آموزشی علوم تربیتی دانشگاههای دولتی ایران
    رحیم صفری فارفار 1397
  7. طراحی الگوی شایستگی های کارآفرینانه اعضای هیئت علمی دانشگاه های دولتی ایران (مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی تهران)
    شهیده حسینی 1396
  8. طراحی الگوی تخصیص منابع بخش آموزش عالی در ایران
    فریبا خالقی سروش 1396
  9. ارائه الگویی برای خود ارزیابی سرآمدی نظام یادگیری و بهبود عملکرد (مورد مطالعه:یک سازمان صنعتی دفاعی)
    سعید سلیمانی 1396
  10. طراحی الگوی توسعه حرفه ای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم توان ذهنی شهر تهران
    حسن جعفری 1396
  11. آسیب شناسی فرایند سیاست پژوهی و تدوین الگویی برای آن در نظام آموزش عالی ایران
    جعفر امیری فرح آبادی 1396
  12. تدوین الگوی شایستگی مدیران پارک های علم و فناوری ایران
    رحمت اله اللهیاری 1395
  13. ارائه مدل روند جذب دانشجو در دانشگاه های غیر دولتی غیر انتفاعی ایران در افق چشم انداز 1404 براساس سه سناریوی متفاوت و تحلیل محتوایی نتایج آن
    اکبر گلدسته 1395
  14. تبیین مدل بومی مدیریت مدارس دوره دبیرستان استان کرمان(مطالعه موردی شهر کرمان)
    نجمه حاجی پورعبائی 1394
  15. بازنگری الگوی ارزشیابی اثربخشی آموزشی کرک پاتریک و اجرای الگوی بهبودیافته در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران
    حمید رضائی 1394
  16. طرح و تبیین الگوی مدیریت دانش پژوهی در دانشگاه های دولتی ایران (مطالعه موردی:دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز)
    زهرا کریمیان کاکلکی 1392
  17. طراحی و پیاده سازی دانش سیستم خبره فازی توسعه آموزش عالی ایران
    شاهین همایون آریا 1392
  18. ارائه الگوی رابطه رهبری توزیعی با پیشرفت تحصیلی در مدارس راهنمایی پسرانه شهر تهران
    عبدالحسین عباسیان 1391

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. فراتحلیلی بر پژوهش های انجام گرفته در رابطه با تاثیر ارزشیابی توصیفی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان
    عادل ارغند 1400
  2. تدوین راهبردهای توسعه حرفه ای مدیران مدارس در نظام آموزش و پرورش با استفاده از تحلیل SWOT (مورد مطالعه مدیران مدارس ابتدایی شهر ایلام)
    امین پناه 1399
  3. بررسی تاثیر کارورزی در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگی های حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح شهر ری
    محمدرضا اسماعیلی 1398
  4. واکاوی نقش معلم راهنما در مدارس منتخب تهران
    محمدصادق شیرازی 1398
  5. بررسی رابطه بین ذهن آگاهی، معنویت در کار و اخلاق حرفه ای در مدیران مدارس
    مجید انصاری فر 1398
  6. بررسی رابطه سبک های تصمیم گیری با عملکرد سازمانی معلمان مقطع ابتدایی مدارس هیئت امنایی منطقه شش تهران
    فریده اشتری 1397
  7. تاثیر رفتار غیر مدنی کارکنان بخش آموزش بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید بهشتی
    مرجان مهدوی 1397
  8. امکان سنجی استقرار آموزش الکترونیکی (مجازی ) در مدارس متوسطه اول دولتی شهر سبزوار در سال تحصیلی 1398-1397
    بهزاد بن جخی 1397
  9. بررسی فرصت ها، تهدید ها، نقاط قوت و نقاط ضعف برنامه درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه معلمان پایه ششم ابتدایی شهر ایذه
    طاهره خواجه 1397
  10. بررسی فرایند مدیریت استعداد و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی از دیدگاه کارکنان آموزش دانشگاه شهید بهشتی
    فاطمه لاله کانی 1396
  11. بررسی نگرش معلمان و والدین در مورد ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی شهرستان شاهرود
    پروین ظلی 1396
  12. بررسی سبک رهبری مدیران در دبیرستان های دخترانه اسلامی منطقه 3 تهران از دیدگاه معلمان
    سیده مرضیه عباس زادگان 1396
  13. بررسی رابطه میزان استفاده از اینستاگرام با تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی
    سیده نسرین نوشادی 1396
  14. بررسی رابطه سکوت سازمانی با عملکرد شغلی معلمان دبیرستانهای دخترانه دوره دوم متوسطه منطقه شش شهر تهران
    فرنگیس زینلی 1396
  15. امکان سنجی استقرار استاندارد ایزو 10015. 1999 در سیستم آموزش دانشگاه شهید بهشتی
    جابر رضامظاهر 1396
  16. بررسی رابطه نقض قرارداد روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی
    اکبر نیکبخت 1396
  17. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر آموزش ترکیبی و ارائه الگوی مناسب از دیدگاه هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی
    سیده زهرا میرتقیان 1396
  18. عوامل موثر بر نشاط سازمانی معلمان مدارس ابتدایی دخترانه منطقه 2 شهر تهران
    ژیلا فروتن نژاد 1396
  19. بررسی رابطه بین تعارض کار - خانواده با عملکرد شغلی در کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری
    هادی مالکی 1396
  20. بررسی موانع هم افزایی نهادهای سیاستگذار آموزش عالی ایران
    امین حسامپور 1395
  21. بررسی عوامل موثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروطی دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی 94-93
    یوسف زلفی اقدم 1395
  22. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی ادراک شده با چابکی سازمانی در دانشگاه شهید بهشتی
    مسلم شعبانی 1395
  23. بررسی چابکی سازمانی در دبستان های غیر انتفاعی منطقه یک آموزش و پرورش شهر تهران
    امیرحسین قندی 1395
  24. شناسایی ابعاد اخلاق حرفه ای تدریس در آموزش عالی و اعتبار سنجی مولفه های آن توسط صاحبنظران
    مهدی حیدری 1395
  25. بررسی رابطه بین آموزش تریاژ و عملکرد پرستاران بخش اورژانس بیمارستان میلاد شهر تهران
    وحید وزیرزاده نوبری 1395
  26. امکان سنجی استقرارآموزشی مجازی در سازمان ملی استانداردایران
    لیلا مشایخی 1394
  27. ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کوتاه مدت سازمان حج وزیارت طی سال 1393(براساس مدل کرک پاتریک)
    مریم ناصر فرهادی 1394
  28. امکان سنجی یادگیری الکترونیکی در دانشکده ادبیات دانشگاه بوعلی همدان
    اکرم شکرلی 1394
  29. بررسی میزان اثر بخشی آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی (بیمارستان شهید هاشمی نژاد)
    لعیا مدیری 1394
  30. بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و کاربرد مدیریت دانش در سازمان تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی ج.ا.ا از دیدگاه مدیران،روسائ و فرماندهان
    محمد رضا زحمتکش اولادی 1393
  31. بررسی رابطه آموزش ضمن خدمت با ارتقای عملکرد و توانمندسازی کارکنان گروه صنعتی گلرنگ
    زهرا زیدی 1393
  32. رابطه خلاقیت و خود کار آمدی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و مقایسه آن در مدارس هوشمند و عادی
    هادی درخشان رودسری 1393
  33. بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و توسعه مدیریت دانش از نظر دبیران در مقطع متوسطه شهر بیرجند
    رحیمه سالاری نژاد 1393
  34. نیازسنجی آموزشی مربیان بهداشت مدارس از دیدگاه مربیان بهداشت و مدیران مدارس شهرستان کوهدشت
    طیبه اسدی ملک آبادی 1393
  35. مقایسه اثربخشی آموزش های سازمانی برون سپاری شده و درون سازمانی از نظر کارکنان بانک مسکن شهر تهران
    مینا تقی زاده 1393
  36. شناسایی و تحلیل موانع و عوامل موفقیت فعالیت های پژوهشی کاربردی(تقاضا محور) مطالعه موردی :دانشگاه صنعتی اصفهان
    مهدی میرزائی 1392
  37. آسیب شناسی عناصر برنامه درسی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان شرکت ایران خودرو براساس مدل اکر درسال 1391
    تحسین نقشبندی 1392
  38. بررسی وضعیت هوش سازمانی دانشگاه شهید بهشتی از دیدگاه اعضای هیات علمی و کارکنان
    سیده زهرا صدری غرقه 1392
  39. ارزیابی درونی گروه حسابداری دانشگاه بین المللی امام خمینی
    حمید کشاورز طارمی 1392
  40. تحلیل استراتژیک پردیس شماره 2 دانشگاه شهید بهشتی با استفاده از مدل swot
    سحر رحیمی 1392
  41. ارزیابی شایستگی های معلمان مراکز فنی و حرفه ای و کارو دانش شهرستان قم
    سیدمحمد احمدی 1391
  42. نیازسنجی آموزشی کارکنان بخش معاونت عمومی و نظری آموزش و پرورش ملارد با استفاده از تجزیه تحلیل شغل ورویکرد(o*net)
    شراره خدیور 1391
  43. بررسی رابطه بین سبک های رهبری(تحولی-تبادلی)و عدالت سازمانی با سکوت سازمانی(معلمان)
    مرتضی مهدوی نیک 1391
  44. بررسی رابطه توانمندسازی و کارآفرینی سازمانی دربین کارکنان ادارات گمرک استان آذربایجان غربی
    عبدالقادر حسنوی 1391
  45. بررسی میزان تاثیر برنامه های آموزش ضمن خدمت بر توانمندسازی مدیران و معاونین شعب بانک ملی ایران در شهر تهران
    ربابه برزیگر 1391
  46. امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در شرکت ایران خودرو دیزل از دیدگاه مدیران و کارشناسان
    نازیلا نجفی جبدرقی 1391
  47. بررسی موانع تولید علم از دیدگاه اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی 90-89
    عباسعلی نوروزی قلعه جوقی 1390
  48. بررسی میزان کاربست مولفه های توانمند سازی در ادارات آموزش و پرورش استان کرمانشاه
    رسول نظری بانیارانی 1390
  49. بررسی رابطه سبک های رهبری تحولی-تبادلی با نگرش به تغییر در کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر
    محمدعلی محمدی کالی 1390
  50. بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت و رابطه آن با بهبود عملکرد شغلی کارکان بانک انصاربراساسالگوی ارزشیابی کرک پاتریک
    مریم پرسا 1390
  51. بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی شهرستان پیرانشهر بر اساس مدل servaual
    ناصر پایمرد 1390
  52. بررسی میزان استفاده از نرم افزارهای آموزشی و اثربخشی آن در فرایند یاددهی-یادگیری در مدارس شهرستان عجب شیر
    نادره اکبرپور 1390
  53. بررسی تاثیر آموزش درباره عواقب ازدواج فامیلی برنگرش دختران سال سوم دبیرستان بخش زارچ نسبت به اینگونه ازدواج ها در سال تحصیلی 88-87
    زهرا انتظاری زارچ 1389
  54. بررسی تاثیر ارزیابی درونی بر کیفیت آموزش عالی ازدیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی
    فاطمه هاشمی 1388